0 1 0 0 0 26.01.2009Nowy klient agencji Effective Public RelationsEffective Public Relations rozpoczęła współpracę z Młynem Klekotki resort & spa, luksusowym hotelem położonym w samym sercu mazurskich jezior.
0 1 0 0 0 26.01.2009Euro RSCG Sensors z LHI Leasing PolskaAgencja Euro RSCG Sensors podpisała umowę ze spółką LHI Leasing Polska. Agencja jest odpowiedzialna za komunikację korporacyjną oraz działania typu B2B. LHI Leasing Polska obsługuje Dział BtoB & Financial Services.
0 1 0 0 0 25.01.2009Międzynarodowe strategie marketingoweKsiążka Międzynarodowe strategie marketingowe:• wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw; • przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych; • wyjaśnia kształtowanie instrumentów marketingu-mix na rynkach międzynarodowych; • opisuje marketingowe dylematy przedsiębiorstw na europejskim Wspólnym Rynku.
0 1 0 0 0 25.01.2009Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanieMarketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja, a klient to terytorium do zdobycia.
0 1 0 0 0 25.01.2009Sponsoring sportu w warunkach globalizacji. Dylematy, przemiany, obciążenia i wyzwaniaCelem opracowania jest zaprezentowanie znaczenia sponsoringu sportu w nowych warunkach rynkowych, które kształtuje globalizacja działań marketingowych. W pracy omówiono wiele przypadków z życia, przykładów działań sponsorskich firm, kontraktów firm ze znanymi osobowościami sportu czy inicjatyw samych sportowców na rzecz walki z problemami globalizacji. Dzięki temu można także od strony praktyczne spojrzeć na zagadnienie sponsoringu w sporcie, na stronę duchową samych wydarzeń sportowych, zwłaszcza tych o zasięgu globalnym, a także na negatywne kwestie z nimi związanymi, czyli dopingu i korupcji w sporcie.
0 1 0 0 0 25.01.2009Rozkoszna zaraza. O rządach mody i kulturze konsumpcjiModa jest bardzo ważnym mechanizmem budowania więzi społecznej w erze postzakazowej. Można powiedzieć, że bez sprawnie funkcjonującej maszynerii mody społeczeństwa kręgu kultury euroamerykańskiej w swojej obecnej postaci rozsypałyby się w proch. Nadeszła epoka, w której w społeczeństwach Zachodu nie można już niczego nakazać masom, nie można ich zuniformizować i ujednolicić przez przymus (a przynajmniej nie jest to zadanie proste). Niepodobna już definitywnie i trwale różnicować ludzi ze względu na ich klasę społeczną, na to, co robią, zarabiając na życie, na to, czy są kobietą, mężczyzną, czy też kimś „pośrodku albo obok” podziału płciowego, na to, jakiej są rasy, w jakim są wieku i skąd pochodzą. W społeczeństwie konsumentów niepodzielnie rządzi moda i to właśnie ona trzyma nas ze sobą.
0 1 0 0 0 25.01.2009Lojalność.com Zarządzanie Relacjami z Klientami w nowej erze marketingu internetowegoChcesz zdobyć wiedzę jak budować dochodowe relacje z klientami? Chcesz się dowiedzieć dlaczego programy lojalnościowe nie działają? Szukasz metod pozyskiwania lojalnych klientów?Ta książka jest dla Ciebie!
0 1 0 0 0 25.01.2009Kreatywna reklamaWyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!
0 1 0 0 0 25.01.2009Blogowanie w biznesieAutor książki, Jeremy Wright, znany konsultant specjalizujący się w dziedzinie blogów, prezentuje na licznych przykładach, dlaczego firmy o różnym profilu działalności decydują się na prowadzenie blogów, pokazuje jak to robią oraz radzi, jak efektywnie budować relacje z klientem. Opisuje również, w jaki sposób opinie klientów mogą wpłynąć na strategie marketingowe, innowacyjność i zmiany organizacyjne, które odmienią twoje przedsiębiorstwo. W książce są też podane przykłady znanych na świecie firm, które korzystają z możliwości, jakie dają blogi - są wśród nich Microsoft, Sun Microsystems, Google, Disney czy General Motors. Autor udziela wskazówek, jak osiągnąć podobne rezultaty.
0 1 0 0 0 23.01.2009Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanówNiech klienci będą wyznawcami! • Komunikacja z klientami na najwyższych szczeblach piramidy Maslowa • Budowanie społeczności fanów promujących markę • Ucieleśnianie emocji w produktach i symbolach