Sponsoring sportu w warunkach globalizacji. Dylematy, przemiany, obciążenia i wyzwania
  • 0
  • 1
25.01.2009

Sponsoring sportu w warunkach globalizacji. Dylematy, przemiany, obciążenia i wyzwania

Celem opracowania jest zaprezentowanie znaczenia sponsoringu sportu w nowych warunkach rynkowych, które kształtuje globalizacja działań marketingowych. W pracy omówiono wiele przypadków z życia, przykładów działań sponsorskich firm, kontraktów firm ze znanymi osobowościami sportu czy inicjatyw samych sportowców na rzecz walki z problemami globalizacji. Dzięki temu można także od strony praktyczne spojrzeć na zagadnienie sponsoringu w sporcie, na stronę duchową samych wydarzeń sportowych, zwłaszcza tych o zasięgu globalnym, a także na negatywne kwestie z nimi związanymi, czyli dopingu i korupcji w sporcie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 stycznia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2009

Rozkoszna zaraza. O rządach mody i kulturze konsumpcji

Moda jest bardzo ważnym mechanizmem budowania więzi społecznej w erze postzakazowej. Można powiedzieć, że bez sprawnie funkcjonującej maszynerii mody społeczeństwa kręgu kultury euroamerykańskiej w swojej obecnej postaci rozsypałyby się w proch. Nadeszła epoka, w której w społeczeństwach Zachodu nie można już niczego nakazać masom, nie można ich zuniformizować i ujednolicić przez przymus (a przynajmniej nie jest to zadanie proste). Niepodobna już definitywnie i trwale różnicować ludzi ze względu na ich klasę społeczną, na to, co robią, zarabiając na życie, na to, czy są kobietą, mężczyzną, czy też kimś „pośrodku albo obok” podziału płciowego, na to, jakiej są rasy, w jakim są wieku i skąd pochodzą. W społeczeństwie konsumentów niepodzielnie rządzi moda i to właśnie ona trzyma nas ze sobą.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2009

Blogowanie w biznesie

Autor książki, Jeremy Wright, znany konsultant specjalizujący się w dziedzinie blogów, prezentuje na licznych przykładach, dlaczego firmy o różnym profilu działalności decydują się na prowadzenie blogów, pokazuje jak to robią oraz radzi, jak efektywnie budować relacje z klientem. Opisuje również, w jaki sposób opinie klientów mogą wpłynąć na strategie marketingowe, innowacyjność i zmiany organizacyjne, które odmienią twoje przedsiębiorstwo. W książce są też podane przykłady znanych na świecie firm, które korzystają z możliwości, jakie dają blogi - są wśród nich Microsoft, Sun Microsystems, Google, Disney czy General Motors. Autor udziela wskazówek, jak osiągnąć podobne rezultaty.