Lojalność.com Zarządzanie Relacjami z Klientami w nowej erze marketingu internetowego
  • 0
  • 1
25.01.2009

Lojalność.com Zarządzanie Relacjami z Klientami w nowej erze marketingu internetowego

Chcesz zdobyć wiedzę jak budować dochodowe relacje z klientami?
Chcesz się dowiedzieć dlaczego programy lojalnościowe nie działają?
Szukasz metod pozyskiwania lojalnych klientów?

Ta książka jest dla Ciebie!

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 stycznia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2009

Blogowanie w biznesie

Autor książki, Jeremy Wright, znany konsultant specjalizujący się w dziedzinie blogów, prezentuje na licznych przykładach, dlaczego firmy o różnym profilu działalności decydują się na prowadzenie blogów, pokazuje jak to robią oraz radzi, jak efektywnie budować relacje z klientem. Opisuje również, w jaki sposób opinie klientów mogą wpłynąć na strategie marketingowe, innowacyjność i zmiany organizacyjne, które odmienią twoje przedsiębiorstwo. W książce są też podane przykłady znanych na świecie firm, które korzystają z możliwości, jakie dają blogi - są wśród nich Microsoft, Sun Microsystems, Google, Disney czy General Motors. Autor udziela wskazówek, jak osiągnąć podobne rezultaty.

23 stycznia 2009