Espresso

23 maja 2008

21 maja 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.05.2008

Chiński syndrom PR (Brandchannel)

Melissa Davis, Will China's brand medal in the Olympics?, Brandchannel

Chiny, gospodarz zbliżających się Igrzysk Olimpijskich, wspólnie z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim walczą z kryzysem wizerunkowym tj. postrzeganiem imprezy przez pryzmat łamania praw człowieka w Tybecie. Zadanie trudne bo rosnące zainteresowanie światowej opinii publicznej krajem -organizatorem Igrzysk, zderza się z całkowitym brakiem transparentności (podstawy PR) w polityce informacyjnej Pekinu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.05.2008

„Nie wszystko da się naprawić później” – kampania programu Akademii Bezpiecznego Samochodu

Ruszyła tegoroczna kampania reklamowa Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych. W tym roku kampanię reklamową w całości przygotowała i realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej. Kampania jest częścią prowadzonego już od 3 lat projektu Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych w ramach – Akademii Bezpiecznego Samochodu, który porusza problem nieregularnie wykonywanych przeglądów technicznych.

Poprzednie Następne