0 1 0 0 0 10.02.2009„Złap łosia i zabierz go na Kretę” – nowa akcja promocyjna NałęczowiankiNa początku lutego rusza akcja promocyjna Nałeczowianki „Złap łosia i zabierz go na Kretę”, w której do wygrania jest 10 rodzinnych, czteroosobowych wycieczek na Kretę i 10 000 pluszowych łosi.
0 1 0 0 0 10.02.2009Grant Thornton Frąckowiak „Firmą Przyjazną Klientowi”Kolejne wyróżnienie dla Grant Thornton Frąckowiak. Tym razem jest to godło „Firma Przyjazna Klientowi”.
0 1 0 0 0 10.02.2009Województwo Pomorskie promuje się w mediachNa ich efekty trzeba czekać niekiedy kilka miesięcy, ale jak można sprawdzić w załączonym materiale – opłaca się. Wizyty studyjne dziennikarzy są coraz częściej wykorzystywane w budowaniu pozytywnego wizerunku Województwa Pomorskiego i promowaniu jego atrakcyjności turystycznej poza granicami kraju.
0 1 0 0 0 10.02.2009Interaktywne witryny w sklepach TrollOd lutego 2009 marka Troll, wraz z wprowadzeniem do sprzedaży wiosennej kolekcji, prezentuje nową, interaktywną witrynę sklepową. Witryna daje klientkom możliwość swobodnego wyrażenia opinii i zamieszczania ich (w formie pisemnej, na samoprzylepnych kartkach dostępnych w salonach) w oknie wystawowym.
0 1 0 0 0 10.02.2009Rusza nowa kampania Volkswagena Golfa9 lutego rusza nowa kampania Volkswagena Golfa. Spot telewizyjny będzie emitowany w kanałach ogólnopolskich oraz stacjach tematycznych w dwóch różnych, 30-sekundowych wersjach.
0 1 0 0 0 10.02.2009Świeża Bazylia dla marek Always i NaturellaProcter & Gamble powierzył agencji Świeża Bazylia projektową obsługę public relations dwóch marek należących do koncernu.
0 1 0 0 0 10.02.2009„30 na 30” – Złota loteria Avantis2 lutego rozpoczęła się kampania promująca loterię audioteksową „30 na 30” organizowaną przez Avantis SA.
0 1 0 0 0 10.02.2009Multi Communications i „Warszawskie Ciepło”Agencja Multi Communications rozpoczęła prace nad projektem informacyjno – edukacyjnym skierowanym do mieszkańców Warszawy. Pomysłodawcami i inicjatorami projektu „Warszawskie Ciepło” są: Vattenfall Heat Poland S.A., Urząd m. st. Warszawy oraz Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A.
0 1 0 0 0 10.02.2009CSR a kulturaSilne marki to te, które silnie wiążą się emocjonalnie ze swoimi grupami interesariuszy oraz konsumentami. Ludzie stojący za tymi markami wiedzą jednak, że emocji nie da się zbudować jedynie poprzez kampanię reklamową, odwołującą się do pewnych wartości. Za wszystkimi przekazami powinna stać nadrzędna ideologia społecznej odpowiedzialności.
0 1 0 0 0 10.02.2009Międzynarodowe Spotkanie Przedstawicieli Mediów StudenckichDziennikarstwo obywatelskie oraz etyka mediów cyfrowych. To główne tematy, o jakich będą dyskutować dziennikarze z całego świata podczas Międzynarodowego Spotkania Przedstawicieli Mediów Studenckich. Odbywać się ono będzie 23 i 24 lutego w Warszawie.