Interaktywne witryny w sklepach Troll - Marketing przy Kawie
Interaktywne witryny w sklepach Troll
  • 0
  • 1
10.02.2009

Interaktywne witryny w sklepach Troll

Od lutego 2009 marka Troll, wraz z wprowadzeniem do sprzedaży wiosennej kolekcji, prezentuje nową, interaktywną witrynę sklepową. Witryna daje klientkom możliwość swobodnego wyrażenia opinii i zamieszczania ich (w formie pisemnej, na samoprzylepnych kartkach dostępnych w salonach) w oknie wystawowym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56431 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 lutego 2009