Espresso

5 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.02.2009

Rynki młodych konsumentów w nowych krajach Unii Europejskiej

Zainteresowanie wieloaspektową problematyką funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych w Unii Europejskiej wynika z faktu, ze społeczeństwo europejskie się starzeje i jego przyszłość zależy od coraz młodszych pokoleń. Jednym z aspektów analizy funkcjonowania i rozwoju ludzi młodych jest analiza rynku adresowanych do nich towarów i usług, rozwój i przeobrażenia tego rynku wraz z uwzględnieniem edukacji rynkowej młodzieży, jej coraz aktywniejszej roli na rynku włącznie z przejmowaniem funkcji decydenta przy zakupach dla siebie, rodziców i domu, a także społeczne i marketingowe konsekwencje rozwoju nowych zjawisk i trendów w tym zakresie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.02.2009

Sztuka Public Relations. Z doświadczeń polskich praktyków

Od Wydawcy
Zanim powstała ta książka, zastanawialiśmy się, dlaczego warto ją napisać? Odpowiedź była jedna. Takiego wydania na polskim rynku nie ma i tylko doświadczeni szefowie firm PR są dziś w stanie taką książkę napisać. Wszyscy zgodziliśmy się, że wiedzy wynikającej z wieloletnich doświadczeń profesjonalnego uprawiania public relations - umiejętności zweryfikowanych na rynku - nie powinno się zachować tylko dla siebie. Przybliżenie tej wiedzy Czytelnikowi może posłużyć całemu sektorowi komunikacji społecznej, bo profesjonalizm i efektywność usług PR muszą być celem wszystkich zajmujących się tym niezwykle pięknym acz trudnym rzemiosłem. Wiele ciekawych i wartościowych wskazań znajdą w niej zarówno mający już pewne doświadczenie praktycy PR, jak i młodzi adepci, którzy z tym zawodem chcą związać swoją przyszłość.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.02.2009

Organizacje skuteczne w sprzedaży. Jak zdobyć przewagę nad konkurencją

Następna fala w sprzedaży globalnej napawa tak optymizmem, jak i niepokojem. Nowe technologie, takie jak Internet i komunikacja bezprzewodowa, w niezwykły sposób poszerzyły potencjalną bazę klientów każdej firmy. Wynikający z tego wzrost konkurencji przełożył się w wielu przypadkach na przekonanie, że lojalność klienta to twór z przeszłości. Pomimo tego wiodące firmy gospodarki światowej, borykające się z takimi samymi wyzwaniami, potrafiły dostosować się do sytuacji i zwiększyć poziom lojalności swoich klientów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.02.2009

Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Twórz porywające historie, o których warto mówić
Miasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany — sztuka reklamy bez reklamy.

Poprzednie Następne