0 1 0 0 0 19.02.2009Drapieżna dwunastka na 2009 rokDziewczyny z agencji marketingu bezpośredniego DEM’a Promotion Polska prezentują swoje wdzięki na kalendarzu ściennym.Na co dzień, panie piastują takie stanowiska jak: Account Manager, Junior Account Executive czy Office Manager w DEM’a Promotion Polska.
0 1 0 0 0 19.02.2009ZenithOptimedia prognozuje stagnację na polskim rynku reklamowym w 2009 r. na poziomie 0,2 proc.ZenithOptimedia prognozuje w 2009 roku stagnację na krajowym rynku mediów w ujęciu netto na poziomie 0,2 proc. wobec 11 proc. wzrostu w 2008 rok. To wynik analiz dokonanych przez dom mediowy w ramach cyklicznego badania rynku mediów.
0 1 0 0 0 18.02.2009Seminarium „Trendy i Prognozy 2009+…”Intuition Polska organizuje 11 marca br. (Hotel Le Regina, Warszawa, ul. Kościelna 12, godz. 9:00-13:00) seminarium „Trendy konsumenckie w świecie turbulencji”, stanowiące trzecie spotkanie z cyklu „Trendy i prognozy: 2009+ …”.
0 1 0 0 0 18.02.2009Reklama Logos Tour w rękach 4FrameAgencja 4Frame wygrała przetarg na zaprojektowanie reklam wizerunkowych biura turystycznego Logos Tour ZNP.
0 1 0 0 0 18.02.2009San Markos dla marki EssentisWydawnictwo Marketing w Praktyce podjęło współpracę z agencją reklamową San Markos Republika Dobrej Marki na rzecz nowego wizerunku marki szkoleń marketingowych Essentis.
0 1 0 0 0 18.02.2009Konkurs „Przez Bacardi Mojito do Puerto Rico” rozstrzygniętyDziesięć etapów. Dwadzieścia finałowych prac i setki nadesłanych zgłoszeń. Jury konkursowe, w składzie m.in. Tomasza Sikory, cenionego fotografika oraz znanego z programu TV You can dance choreografa i tancerza Agustina Egurrola, miało ciężki orzech do zgryzienia. Poziom finałowych prac był niezwykle wysoki, a każda z nich stanowiła gotowy projekt, zawierający zarówno ikonografię, jak i tekst reklamowy. Ostatecznie przyznano dwa pierwsze miejsca ex-aequo oraz dwa wyróżnienia.
0 1 0 0 0 18.02.2009Bazyle 2009 – najgorsze reklamy roku 2008Rozpoczął się proces nominacji do nagrody Bazyle 2009. W procesie nominacji wezmą udział przedstawiciele świata branży medialnej i reklamowej.
0 1 0 0 0 18.02.2009Immersum gwarantuje 100 000 zarażonych wirusemAgencja marketingu wirusowego Immersum wprowadza gwarancję zasięgu prowadzonych przez siebie kampanii internetowych w formacie wideo. Od 15 lutego 2009 jej klienci mogą liczyć na zwrot pieniędzy, jeżeli film wirusowy w ustalonym czasie nie uzyska co najmniej 100 000 wyświetleń.
0 1 0 0 0 18.02.2009Gadu-Gadu zgromadzi dane milionów Polaków w jednym miejscuPod adresem bliziutko.pl powstaje polski serwis społecznościowy dla sąsiadów skupiający dane konkretnych osób.
0 1 0 0 0 18.02.2009Barcamp #14Barcamp powraca: pierwsze w tym roku - czternaste - spotkanie odbędzie się 28 lutego w znanym Wam już z grudniowej edycji budynku Słodowni (Stary Browar).