ZenithOptimedia prognozuje stagnację na polskim rynku reklamowym w 2009 r. na poziomie 0,2 proc.
  • 0
  • 1
19.02.2009

ZenithOptimedia prognozuje stagnację na polskim rynku reklamowym w 2009 r. na poziomie 0,2 proc.

ZenithOptimedia prognozuje w 2009 roku stagnację na krajowym rynku mediów w ujęciu netto na poziomie 0,2 proc. wobec 11 proc. wzrostu w 2008 rok. To wynik analiz dokonanych przez dom mediowy w ramach cyklicznego badania rynku mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46680 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

18 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.02.2009

Konkurs "Przez Bacardi Mojito do Puerto Rico" rozstrzygnięty

Dziesięć etapów. Dwadzieścia finałowych prac i setki nadesłanych zgłoszeń. Jury konkursowe, w składzie m.in. Tomasza Sikory, cenionego fotografika oraz znanego z programu TV You can dance choreografa i tancerza Agustina Egurrola, miało ciężki orzech do zgryzienia. Poziom finałowych prac był niezwykle wysoki, a każda z nich stanowiła gotowy projekt, zawierający zarówno ikonografię, jak i tekst reklamowy. Ostatecznie przyznano dwa pierwsze miejsca ex-aequo oraz dwa wyróżnienia.