0 1 0 0 0 17.02.2009Nowa kampania reklamowa Banku BGŻBGŻ rozpoczął kampanię reklamową Lokaty Szczerozłotowej, nawiązującej do najnowszej oferty banku, skierowanej dla klientów indywidualnych.
0 1 0 0 0 17.02.2009Debiut firmy Muller wsparty kampanią telewizyjną autorstwa TBWA16 lutego firma Muller rozpoczęła kampanię telewizyjną wprowadzającą nowe produkty mleczne i nową markę na polski rynek.
0 1 0 0 0 17.02.2009Męskie żądze zostaną zaspokojoneW czerwcu tego roku w Warszawie odbędzie się Men’s Day, największe jak dotychczas przedsięwzięcie zrealizowane w Polsce, a dedykowane mężczyznom.
0 1 0 0 0 17.02.2009Super Statuetka dla mBankumBank zdobył Super Statuetkę - nagrodę Fundacji ABCXXI, inicjatora kampanii społecznej „Cała Polska czyta dzieciom".
0 1 0 0 0 17.02.2009Online Expo wprowadza na polski rynek międzynarodowe, wielobranżowe targi w InternecieFirmy zainteresowane nowymi możliwościami dotarcia do potencjalnych klientów przy minimalnych nakładach, mogą już dziś zaplanować swój udział w targach branżowych w internecie. Usługa zostanie wprowadzona na polski rynek przez Online Expo Polska, w ramach międzynarodowej platformy prowadzonej w sześciu krajach Europy.
0 1 0 0 0 17.02.2009Wirtualna Anna doradza na stronie Infornext.plNa witrynie Infornext.pl użytkowników wita wirtualna postać o imieniu Anna. Sympatyczna blondynka została stworzona przez firmę Stanusch Technologies. Anna jest twarzą biura reklamy Infornext.pl.
0 1 0 0 0 17.02.2009Wystartował podróżniczy videoblog Pawła LorochaZ początkiem roku ruszyła nowa internetowa telewizja o charakterze edukacyjno-humorystyczno-przygodowym. Pod adresem www.wysokieloty.tv widzowie mogą obserwować perypetie Pawła Lorocha, popularnego dziennikarza, niepokornego poszukiwacza przygód, a zarazem wiecznie nienasyconego znawcę sztuki kulinarnej. W pierwszej serii „Paweł Loroch Show” gospodarz odkrywa nieznane oblicza Londynu i Hong-Kongu.
0 1 0 0 0 17.02.2009Praktycy.com z ArtefaktemAgencja Praktycy.com będzie odpowiedzialna za działania w zakresie Public Relations dla firmy Artefakt.
0 1 0 0 0 16.02.2009Zoom Advertising dla Ramatti„Chronimy to, co najcenniejsze” – to hasło kampanii, jaką Zoom Advertising rozpoczęła dla swojego nowego Klienta, firmy Ramatti.
0 1 0 0 0 16.02.2009Sukces kampanii wirusowej www.10stycznia2009.plW połowie stycznia zakończyła się zintegrowana kampania Commercial Union, przeprowadzona przez agencję marketingu szeptanego Harder&Harder, w której wykorzystano mechanizmy propagacji wirusowej.