1 1 0 0 0 17.03.2009Publicis dla MTV Networks PolskaKtóż jest winien temu, że zapachniało wiosną? Otóż właściciele psów, którzy kompletnie nie przejmują się tym co ich pupile pozostawiają na okolicznych trawnikach i chodnikach. Do owych właścicieli właśnie skierowany jest nowy spot reklamowy agencji Publicis i MTV.
0 1 0 0 0 17.03.2009Sponsoring cennym narzędziem w czasach kryzysuSponsoring to bardzo cenne narzędzie marketingowe w czasach kryzysu – głosi w opublikowanym komunikacie Europejskie Stowarzyszenie Sponsoringu (European Sponsorship Association), organizacja zrzeszająca firmy związane z branżą sponsoringową.
0 1 0 0 0 17.03.2009Nowy klient Kancelarii PRKancelaria PR podpisała umowę z dystrybutorem IT, spółką ABC Data.
0 1 0 0 0 17.03.2009Insignia bezterminowo dla Warsaw Destination AllianceAgencja podpisała ramową umowę na obsługę WDA w zakresie działań interaktywnych.
0 1 0 0 0 17.03.2009ARC Rynek i Opinia oraz POL-TV policzą spojrzeniaInstytut ARC Rynek i Opinia oraz POL-TV Multimedia wprowadzają na polski rynek technikę automatycznego rozpoznawania zauważalności na podstawie analizy twarzy. Automated Face Tracking umożliwia pomiar wizualnych treści takich jak np. digital signage.
0 1 0 0 0 17.03.2009Benjamin Moore Paints rozpoczyna kampanię reklamowąPod hasłem „Your Life Style” ruszyła kampania reklamowa marki Benjamin Moore Paints.
0 1 0 0 0 17.03.2009Saatchi & Saatchi dla Cadbury WedelRozpoczęła się nowa kampania reklamowa wedlowskiej czekolady. W koncepcji kreatywnej Saatchi & Saatchi wykorzystało motyw domina. Konstrukcję widoczną w reklamie Wedla, złożoną z 45 tysięcy elementów, układało 7 osób z Weijers Domino Production z Holandii.
0 1 0 0 0 17.03.2009Nowa kampania agencji Team One dla 36.6Bóbr, znający 1000 beatów został bohaterem najnowszej kampanii marki 36.6.
0 1 0 0 0 17.03.200927&More wspiera projekt zmiany ruchu drogowego w EuropieMiędzynarodowa sieć agencji 27&More wygrała przetarg ogłoszony przez Szwajcarskie Federalne Biuro Transportu na kampanię wspierającą nową politykę transportową ogłoszoną przez władze Szwajcarii. Komunikacja będzie prowadzona na terenie Włoch, Niemiec, Belgii i Holandii.
0 1 0 0 0 17.03.2009AdAction współpracuje ze Spil GamesFirma AdAction rozpoczęła współpracę ze Spil Games, międzynarodową grupą specjalizującą się w dostarczaniu darmowych gier online. Na mocy zawartej umowy AdAction będzie wyłącznym sprzedawcą reklam w grach oferowanych przez gry.pl, polski serwis należący do Spil Games.