0 1 17.03.2009Nowa kampania agencji Team One dla 36.6kampanie reklamowe TweetBóbr, znający 1000 beatów został bohaterem najnowszej kampanii marki 36.6.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53480 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 17.03.200927&More wspiera projekt zmiany ruchu drogowego w EuropieMiędzynarodowa sieć agencji 27&More wygrała przetarg ogłoszony przez Szwajcarskie Federalne Biuro Transportu na kampanię wspierającą nową politykę transportową ogłoszoną przez władze Szwajcarii. Komunikacja będzie prowadzona na terenie Włoch, Niemiec, Belgii i Holandii.
0 1 0 0 0 17.03.2009AdAction współpracuje ze Spil GamesFirma AdAction rozpoczęła współpracę ze Spil Games, międzynarodową grupą specjalizującą się w dostarczaniu darmowych gier online. Na mocy zawartej umowy AdAction będzie wyłącznym sprzedawcą reklam w grach oferowanych przez gry.pl, polski serwis należący do Spil Games.
0 1 0 0 0 17.03.2009Zmiany w cenniku IDMnet SAIDMnet wprowadził zmiany w cenniku w zakresie Targetowania Behawioralnego. Modyfikacja była poprzedzona intensywnymi pracami oraz testami związanymi z dostosowaniem technologii predykcyjnego targetowania behawioralnego firmy nugg.ad i jej implementacją w nowym systemie ad serwerowym (BB Elements) wdrożonym w IDMnet z początkiem nowego roku.
0 1 0 0 0 17.03.2009Wiosenna kampania opon Goodyear i DunlopGrupa Goodyear Polska rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową opon dwóch swoich marek premium: Goodyear i Dunlop. Działania reklamowe obejmą prasę, telewizję oraz internet. Kampania obu marek rozpocznie się 16 marca i potrwa do połowy kwietnia.