0 1 0 0 0 12.03.2009„Życie miodem słodzone” – druga odsłona kampanii promującej miódWystartował drugi etap kampanii popularyzującej miód, organizowanej przez Stowarzyszenie Pszczelarzy Zawodowych. Kampanię finansowaną przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczpospolitej Polskiej koordynuje Marketing & Communications Consultants.
0 1 0 0 0 12.03.2009Studio Kreatywne Synergia – nowa agencja na rynku poznańskimStudio Kreatywne Synergia to nowa, poznańska agencja interaktywna. Główne działania agencji skupiają się wokół kompleksowej obsługi w zakresie komunikacji internetowej.
0 1 0 0 0 12.03.2009Directors wspiera Deutsche BankGabinet reklamy Directors jest autorem najnowszej kampanii Deutsche Bank reklamującej kredyty dla firm o nazwie db Mocna Firma.
0 1 0 0 0 12.03.2009Trendy konsumenckie w świecie turbulencji11 marca 2009 r. w Warszawie odbyło się seminarium z cyklu „Trendy i Prognozy 2009+…” organizowane przez Intuition Polska – firmę doradztwa strategicznego w zakresie trendów, innowacji i zarządzania marką.
0 1 0 0 0 12.03.2009Agencja magnifiCo dla AtmosferyAgencja magnifiCo wygrała konkurs ofert na obsługę z zakresu Public Relations trzech rozwiązań aplikacyjnych Atmosfera.
0 1 0 0 0 12.03.2009MTV Networks International zbadało wpływ światowego kryzysu gospodarczego na młodzieżMTV Networks International postanowiło zbadać wpływ kryzysu na młodzież. Badanie przeprowadzono między 30 stycznia a 5 lutego br, na grupie 686 respondentów w wieku 15-34 lat.
0 1 0 0 0 12.03.2009Ruszyła kampania promocyjna NesteRuszyła kolejna wiosenna kampania promocyjna Neste. W dniach od 1 do 31 marca br. wszyscy Klienci, którzy na automatycznych stacjach benzynowych Neste za paliwo zapłacą kartą płatniczą, oszczędzą 5 groszy na litrze.
0 1 0 0 0 12.03.2009CNN International i Ericsson ogłosiły wyniki wspólnych badańBadania zachowań konsumentów przeprowadzone przez firmę Ericsson i CNN wykazały, że elita międzynarodowych biznesmenów coraz częściej korzysta w podróży z internetu. Wraz ze zmianą stylu życia rośnie także zapotrzebowanie na urządzenia umożliwiające oglądanie telewizji w podróży, dlatego coraz więcej osób z kadry zarządzającej korzysta w tym celu z laptopów, komputerów stacjonarnych i innych urządzeń przenośnych takich jak telefony komórkowe.
0 1 0 0 0 12.03.2009X seminarium „Rewolucja w komunikacji”Pod koniec marca w siedzibie Agory odbędzie się X seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Temat najnowszego spotkania to: „Diagnoza Internetu 2009: jacy naprawdę są Polacy w internecie?”.
0 1 0 0 0 12.03.2009Gwiazdy FOXlife na autobusachGwiazdy seriali „Chirurdzy”, „Gotowe na wszystko”, „Prywatna praktyka” pojawiły się na autobusach w całej Polsce.