0 1 0 0 0 21.03.2009Festiwal Reklamy Kreatywnej „Wizualia”W dniach 24-26 marca na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego i Kina Warszawa we Wrocławiu odbędzie się kolejna edycja Festiwalu Reklamy Kreatywnej „Wizualia”.
0 1 0 0 0 20.03.2009IX Kongres „Programy lojalnościowe”W dniach 23-24 kwietnia 2009 roku, już po raz dziewiąty, odbędzie się spotkanie stanowiące okazję do wymiany doświadczeń w dziedzinie budowania lojalności klienta zarówno w Polsce, jak i za granicą. IX Kongres „Programy Lojalnościowe” będzie miał miejsce w Hotelu Qubus w Krakowie.
0 1 0 0 0 20.03.2009Fundacja Ewy Błaszczyk „Akogo?” dodaje 1 proc. szansy dzieciom w śpiączceNad ranem we wtorek 17 marca 2009 r., w hali głównej warszawskiego Dworca Centralnego, stanął tajemniczy biały sześcian o podstawie 2 metrów. W środku, w dziwnej mlecznobiałej przestrzeni można zobaczyć uwięzioną dziewczynkę. Dziewczynka szuka wyjścia, chodząc od ściany do ściany, próbuje nawiązać kontakt z przechodzącymi ludźmi. Co jakiś czas nad dziewczynką pojawia się napis „Dodaj 1% szansy dzieciom w śpiączce“. Kubik jest częścią kampanii społecznej na rzecz fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?“. A jej celem jest zebranie funduszy (1proc. podatków ofiarodawców) na budowę kliniki „Budzik“ przy Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.
0 1 0 0 0 20.03.2009Konkurs „Make them smile” rozstrzygniętyDo kolekcji nowoczesnych dzieł sztuki prezentowanych na autobusach i tramwajach w ramach Mobilnej Galerii Designu dołączy kolejny ruchomy obraz. Jury II edycji Konkursu MGD „Make them smile” postanowiło przyznać wyróżnienie w postaci prezentacji pracy na środku komunikacji miejskiej. Pracą wyróżnioną jest „Digi bus” i „Digi tram”, a jej autorem Nattanan Naewmalee, student z Londynu, College Central Saint Martins.
0 1 0 0 0 20.03.2009Unima 2000 partnerem VocalComUnima 2000 poszerzyła swoje portfolio, nawiązując współpracę z firmą VocalCom. Nowy partner biznesowy Unima 2000 obsługuje ponad 3000 klientów w 39 krajach, w Polsce nie był do tej pory obecny.
0 1 0 0 0 20.03.2009Konferencja i targi reklamy „Brand It Up”Brand It Up to projekt organizowany przez członków międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC przy Szkole Głównej Handlowej. Jego celem jest stworzenie możliwości poznania rynku reklamy i zasad tworzenia kampanii reklamowej.
0 1 0 0 0 20.03.2009Q&A Consulting zadba o wizerunek prawnikówAgencja Public Relations Q&AConsulting rozpoczęła współpracę z kancelarią radców prawnych Babiaczyk, Skrocki i Wspólnicy.
0 1 0 0 0 20.03.2009Wybrano najlepsze młode startupy Europy Środkowej i WschodniejPolskie Skrybot.pl i Humanway.pl, węgierski Joobili.com i litewski MyPolitIQ.eu to najlepiej zapowiadające się pomysły na internetowy biznes w Europie Środkowej i Wschodniej. Właśnie zwyciężyły w konkursie Mini Seedcamp w Warszawie i zostaną zaprezentowane we wrześniu br. w Wielkiej Brytanii w głównej edycji imprezy, w której do wygrania jest 50 tyś euro oraz bezcenne, kwartalne wsparcie specjalistów z całego świata. Prócz tego już teraz mają szansę zainteresować inwestorów i zdobyć niezbędne do rozwoju swoich projektów środki.
0 1 0 0 0 20.03.2009PHD dla Nokia Siemens NetworksZ początkiem marca ruszyła kampania Nokia Siemens Networks zaplanowana przez dom mediowy PHD.
0 1 0 0 0 20.03.2009Nowe trendy w badaniu Radio TrackKBR w lutym zrealizował testy na telefonach komórkowych przy wykorzystaniu nowej wersji kwestionariusza badań audytorium radia.