0 1 20.03.2009PHD dla Nokia Siemens Networkskampanie reklamowe TweetZ początkiem marca ruszyła kampania Nokia Siemens Networks zaplanowana przez dom mediowy PHD.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53438 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 20.03.2009Nowe trendy w badaniu Radio TrackKBR w lutym zrealizował testy na telefonach komórkowych przy wykorzystaniu nowej wersji kwestionariusza badań audytorium radia.
0 1 0 0 0 20.03.2009"Taka konferencja rze muwie WOMM" - Jak to jest z tym marketingiem szeptanym?27 marca w sali konferencyjnej Ośrodka Sportu i Rekreacji „Polna” odbędzie się konferencja poświęcona marketingowi szeptanemu, organizowana przez mediafun.
0 1 0 0 0 20.03.2009Focus Advertisng i Grey Matters łączą siły pod szyldem Air AgencyW marcu br. Agencja Focus Advertising połączyła się agencją Grey Matters. Prezesem Zarządu Air Agency został Daniel Gadomski, który dotychczas kierował Focus Advertising a Wiceprezesem Adam Stańczak szef Grey Matters.
0 1 0 0 0 20.03.2009Adseo w kontekścieAdseo – marka wchodząca w skład Grupy Adweb, zajmująca się pozycjonowaniem i reklamą w wyszukiwarkach – postanowiła poszerzyć swoją ofertę, dołączając do niej reklamę kontekstową.