Espresso

23 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.03.2009

ProxyAd wystartowała z ogólnopolską siecią reklamy Bluetooth

Spółka ProxyAd uruchomiła właśnie ogólnopolską sieć reklamy Bluetooth. Nadajniki wysyłające komunikaty reklamowe na telefony komórkowe osób znajdujących się w ich pobliżu zostały rozmieszczone w lokalizacjach typu centra handlowe, lotniska, dworce kolejowe. Każdy konsument, który znajdzie się w zasięgu nadajnika sieci ProxyAd i posiada telefon z włączonym Bluetooth, otrzyma spersonalizowany przekaz reklamowy.

21 marca 2009

20 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.03.2009

Fundacja Ewy Błaszczyk „Akogo?” dodaje 1 proc. szansy dzieciom w śpiączce

Nad ranem we wtorek 17 marca 2009 r., w hali głównej warszawskiego Dworca Centralnego, stanął tajemniczy biały sześcian o podstawie 2 metrów. W środku, w dziwnej mlecznobiałej przestrzeni można zobaczyć uwięzioną dziewczynkę. Dziewczynka szuka wyjścia, chodząc od ściany do ściany, próbuje nawiązać kontakt z przechodzącymi ludźmi. Co jakiś czas nad dziewczynką pojawia się napis „Dodaj 1% szansy dzieciom w śpiączce“. Kubik jest częścią kampanii społecznej na rzecz fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?“. A jej celem  jest zebranie funduszy (1proc. podatków ofiarodawców) na budowę kliniki „Budzik“ przy Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.03.2009

Konkurs „Make them smile” rozstrzygnięty

Do kolekcji nowoczesnych dzieł sztuki prezentowanych na autobusach i tramwajach w ramach Mobilnej Galerii Designu dołączy kolejny ruchomy obraz. Jury II edycji Konkursu MGD „Make them smile” postanowiło przyznać wyróżnienie w postaci prezentacji pracy na środku komunikacji miejskiej. Pracą wyróżnioną jest „Digi bus” i „Digi tram”, a jej autorem Nattanan Naewmalee, student z Londynu, College Central Saint Martins.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.03.2009

Wybrano najlepsze młode startupy Europy Środkowej i Wschodniej

Polskie Skrybot.pl i Humanway.pl, węgierski Joobili.com i litewski MyPolitIQ.eu to najlepiej zapowiadające się pomysły na internetowy biznes w Europie Środkowej i Wschodniej.  Właśnie zwyciężyły w konkursie Mini Seedcamp w Warszawie i zostaną zaprezentowane we wrześniu br. w Wielkiej Brytanii w głównej edycji imprezy, w której do wygrania jest 50 tyś euro oraz bezcenne, kwartalne wsparcie specjalistów z całego świata. Prócz tego już teraz mają szansę zainteresować inwestorów i zdobyć niezbędne do rozwoju swoich projektów środki.

Poprzednie Następne