0 1 0 0 0 6.04.2009Ruszyła IV edycja konkursu SuperbrandsJuż po raz czwarty Rady Marek przyznają tytuły Superbrand i Business Superbrand markom, które odniosły największy rynkowy sukces. W rankingu marek konsumenckich i biznesowych startuje po 1500 produktów i usług.
1 1 0 0 0 3.04.2009Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2008. Dobre praktyki”Forum Odpowiedzialnego Biznesu już po raz siódmy zaprezentowało Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Tegoroczna edycja raportu zawiera rekordową liczbę 88 najciekawszych przykładów działań firm funkcjonujących w naszym kraju.
0 1 0 0 0 3.04.2009Fotokody w promocji filmu „Co jest grane?”Best Film we współpracy z portalem Foto-kody.pl promuje najnowszy kinowy przebój "Co jest grane?".
0 1 0 0 0 3.04.2009Inkubator dla Instytutu Matki i DzieckaInstytut Matki i Dziecka zbiera na nowy inkubator dla najmłodszych dzieci. Już teraz można wspomóc akcję charytatywną Instytutu, kupując specjalne karty świąteczne.
0 1 0 0 1 3.04.2009Województwo lubelskie awangardą promocji podstref ekonomicznychPrzedstawiciele gmin Łuków, Janów Lubelski oraz Tomaszów Lubelski spotkali się z firmami biorącymi udział w realizacji nowatorskiego projektu „Stworzenia systemu wspierania i promowania podstref ekonomicznych w województwie lubelskim” realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.
0 1 0 0 0 3.04.2009Nowoczesne technologie sieciowe jako fundament rozwoju biznesu28 kwietnia odbędzie się szóste spotkanie z cyklu BarCamp 7.1. Poświęcone ono będzie tematyce wykorzystania najnowszych technologii sieciowych w nowoczesnym biznesie.
0 1 0 0 0 3.04.2009USA: Internet kontra gazetyW 2008 roku w USA więcej osób poszukiwało informacji na serwisach internetowych niż w prasie drukowanej. W ciągu ostatnich kilkunastu lat liczba osób czytających regularnie przynajmniej jedną gazetę spadła do 25%.
0 1 0 0 0 3.04.2009Rusza kampania informacyjna Programu Operacyjnego Kapitał LudzkiZ początkiem kwietnia rusza w województwie lubelskim kampania informacyjno-promocyjna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL), umożliwiającego wykorzystanie środków z Europejskiego Funduszu Społecznego.
0 1 0 0 0 3.04.2009VI edycja Kampanii Parkingowej 2009 w centrach handlowych CEFICPrzez cały kwiecień, w dwunastu centrach handlowych zarządzanych przez Cefic – w Warszawie, Krakowie, Szczecinie, Katowicach i innych miastach Polski – plakaty, ulotki i komunikaty w radiowęzłach będą wspierały Kampanię Parkingową „Czy chciałbyś być na naszym miejscu”.
0 1 0 0 0 3.04.2009Agencja reklamowa Martis zrealizowała kampanię dla marki MilandiaPierwszego kwietnia 2009 wystartowała miesięczna kampania regionalna marki Milandia, której właścicielem jest Spółdzielnia Mleczarska Ostrołęka.