0 1 0 0 0 6.04.2009Kampania outdoorowa biura podróży fly.plWraz z początkiem kwietnia wystartowała kampania outdoorowa internetowego biura podróży fly.pl. Kampania pojawiła się na ponad 1000-u nośnikach reklamowych w największych miastach Polski.
0 1 0 0 0 6.04.2009„Żeby Cię lepiej widzieć, żeby Cię lepiej słyszeć…” – kampania Towarzystwa Przyjaciół GłuchoniewidomychTowarzystwo Przyjaciół Głuchoniewidomych zaprosiło Bakalie Studio Brandingowe do współpracy przy realizacji kampanii 1%.
0 1 0 0 0 6.04.2009Rusza akcja promocyjna herbat IrvingRozpoczyna się akcja promocyjna herbat Irving a wraz z nią, skierowany do konsumentów, konkurs kreatywny na opracowanie unikalnego projektu kubka inspirowanego smakiem herbat Irving. Trzy najlepsze projekty ozdobią limitowana edycję kubków Irving a ich autorzy wyruszą w podróż do Chin.
0 1 0 0 0 6.04.2009Rusza kampania społeczna „Droga Wolna! od absurdów”1 kwietnia rozpoczęła się ogólnopolska akcja społeczna po raz pierwszy uwzględniająca zdanie kierowców. Jej celem jest zwrócenie uwagi, że Polska nie jest krajem przyjaznym użytkownikom dróg, a na szosach stosuje się wiele absurdalnych przepisów. Kampania została zainicjowana przez łódzką Manufakturę, organizatora targów samochodowych Car Show, patronat objęło Ministerstwo Infrastruktury, partnerem merytorycznym jest Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.
0 1 0 0 0 6.04.2009Media Contacts zwycięża w przetargu Peugeot i CitroenMedia Contacts, agencja mediów interaktywnych, została wybrana do obsługi skonsolidowanych budżetów obu marek koncernu PSA.
0 1 0 0 0 6.04.2009Inauguracja Mobile Marketing Association Poland27 marca 2009 roku w Warszawie w Sali NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych odbyła się konferencja inaugurująca działalność stowarzyszenia Mobile Marketing Association Poland (MMA Poland).
0 1 0 0 0 6.04.2009Digital PR otwiera filię w PolsceDigital PR, agencja PR specjalizująca się w komunikacji za pośrednictwem mediów elektronicznych, otwiera filię w Polsce.
0 2 0 0 1 6.04.2009Ruszyła kampania reklamowa serwisu bliscy.plZ początkiem kwietnia ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu społecznościowego Wirtualnej Polski, bliscy.pl.
0 1 0 0 0 6.04.2009Konkurs na gadżet promujący kulturę polskąInstytut Adama Mickiewicza ogłasza Konkurs na opracowanie projektu koncepcyjnego gadżetu promującego kulturę polską. Konkurs skierowany jest do studentów i absolwentów wydziałów projektowania, architektury, lub kierunków artystycznych szkół wyższych.
0 1 0 0 0 6.04.2009Adidas w KolporterzeKolporter Promocja rozdaje próbki nowego zapachu Adidas w salonach prasowyc.