0 1 0 0 0 20.04.2009DEM’a Promotion Polska dla Grupy ŻywiecW lutym oraz marcu agencja marketingu bezpośredniego DEM’a Promotion Polska przeprowadziła dla Grupy Żywiec dwie akcje promocyjne. Akcja lutowa realizowana była dla marki Desperados. Marzec należał do Warki.
0 1 0 0 0 20.04.2009NetSprint wprowadza NewsPoint UGCFirma NetSprint wprowadza na polski rynek rozwiązanie NewsPoint UGC - zaawansowany system monitorujący blogi i fora internetowe. Aplikacja jest przeznaczona dla specjalistów marketingu i public relations, prowadzących działania komunikacyjne w internecie, którzy chcieliby poznać opinie odbiorców swoich produktów i usług bez konieczności przeznaczania dużych nakładów finansowych na badania konsumenckie.
0 1 0 0 0 20.04.2009Carlsberg Polska promuje piwo Bosman NiepasteryzowanyMarka Bosman, z portfela Carlsberg Polska rozszerza swój asortyment o nowy produkt: piwo Bosman Niepasteryzowany. Równocześnie z pojawieniem się Bosmana Niepasteryzowanego na rynku rozpocznie się kampania outdoorowa wykorzystująca hasło „Świeże, prosto z browaru”, realizowana na obszarze największych miast województwa zachodniopomorskiego.
0 1 0 0 0 20.04.2009Gracze komputerowi obiektem badańTrwa jedno z pierwszych w Polsce, eksperymentalnych badań graczy komputerowych.
0 1 0 0 0 20.04.2009Dwa nowe kontrakty Grupy WincantonGrupa Wincanton ogłasza zawarcie dwóch nowych kontraktów. Umowy dotyczą współpracy z firmą spożywczą H.J. Heinz oraz producentem sprzętu AGD i RTV - Panasonic.
0 1 0 0 0 20.04.2009Rusza VIII Rzeszowski Kongres PR22 kwietnia w siedzibie rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania rozpocznie się VIII Rzeszowski Kongres PR.
0 1 0 0 0 20.04.2009Partner of Promotion dla Międzynarodowych Targów PoznańskichAgencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi.
0 1 0 0 0 20.04.2009RedComm i Port Rumia promują ekologięPort Rumia Centrum Handlowe Auchan pod hasłem „Zielono mi” organizuje akcję ekologiczną dla uczniów szkół podstawowych i średnich z Rumi oraz okolicznych miejscowości. Podstawowym celem jest zebranie jak największej ilości makulatury, a także uświadomienie młodzieży jak ważnym zagadnieniem jest ochrona środowiska.
0 1 0 0 0 20.04.2009Salon „Moliera 2” promuje nowe kolekcje1 kwietnia rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii wspierającej Salon "Moliera 2". Na nośniku Braughman Group Media, w ścisłym centrum Warszawy, eksponowana jest siatka wielkoformatowa o powierzchni prawie 2 000 m2.
0 1 0 0 0 20.04.2009Opus B dla US PharmaciaOpus B jest autorem telewizyjnej kampanii reklamowej Stoperanu przygotowanej dla US Pharmacia.