Rozrywka i używki – pierwsze do cięcia w wydatkach domowych
  • 0
  • 1
22.04.2009

Rozrywka i używki – pierwsze do cięcia w wydatkach domowych

W 1 kwartale br. dom mediowy Macroscope OMD postanowił zbadać postawy Polaków nt. ich tendencji zakupowych. W cyklicznym badaniu z serii MacroFaq grupę 644 Polaków zapytano: Czy zamierzasz ograniczyć swoje wydatki w związku z kryzysem? oraz Wydatki, na które kategorie produktowe ograniczysz w pierwszej kolejności?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54581 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 kwietnia 2009

21 kwietnia 2009