0 1 0 0 0 12.05.2009Innowacja z PolskiZaledwie 42% Polaków wierzy, że innowacyjny produkt z Polski odniesie globalny sukces – wynika z raportu firmy doradczej On Board PR opracowanego na podstawie badań PBS DGA. Stosunkowo największe nadzieje Polacy wiążą z medycyną i farmacją oraz informatyką.
0 1 0 0 0 12.05.2009Banah Group będzie pracować dla marki TriomarAgencja Reklamowa Banah Group wygrała przetarg na obsługę kampanii reklamowej linii preparatów Triomar, znajdujących się w ofercie polskiego dystrybutora leków OTC i suplementów diety, firmy Axellus.
0 1 0 0 0 12.05.2009Great Open House wspiera Sklepy Komfort SAAgencja marketingu zintegrowanego Great Open House przygotowała i zorganizowała kampanię Bluetooth marketingową dla swojego klienta Sklepy Komfort SA. Kampania pod hasłem „Włącz Bluetooth – odbierz rabat” została przeprowadzona podczas warszawskich targów wyposażenia wnętrz – „Modne Wnętrze 2009.”
0 1 0 0 0 12.05.2009Wybierz Twarz Netii w Wolnych WyborachAdamczyk, Kot, czy Różczka? 11 maja br. ruszają Wolne Wybory na Twarz Netii, w których, w imię wolności wyboru, każdy może zagłosować na jednego z kandydatów. Jest to element nowej kampanii wizerunkowej firmy.
0 1 0 0 0 12.05.2009Ponad 5 proc. spadek wydatków na reklamę w I kwartale br.W pierwszym kwartale 2009 roku szacowana wartość netto rynku reklamowego wyniosła 1 miliard 559 milionów złotych – wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. Spadek względem pierwszego kwartału 2008 wyniósł 5,3 proc. (szacowana wartość rynku reklamy w mediach w pierwszym kwartale 2008 roku to 1,65 miliarda złotych).
0 1 0 0 0 12.05.2009Targetowanie behawioralne w internetowej kampanii ChorwacjiSieć behavia realizuje we współpracy z ARBOinteractive CEE działania promujące wśród polskich internautów Chorwację. Reklamy emitowane są wyłącznie osobom zainteresowanym wyjazdami wakacyjnymi. Zleceniodawcą kampanii jest chorwacka agencja AdLink Internet Media.
0 1 0 0 0 12.05.2009Family Finance wybrało agencję ArtGroupAgencja Reklamowa ArtGroup zapewni obsługę w zakresie komunikacji ATL i BTL w 2009 r. firmie Family Finance – nowemu ogólnopolskiemu doradcy finansowemu, specjalizującemu się w doradztwie i sprzedaży kredytów gotówkowych. ArtGroup wygrała konkursy na nazwę, logo, projekt wizualizacji oddziałów oraz kreację materiałów reklamowych.
0 1 0 0 0 12.05.2009Ruszyła nowa promocja konsumencka marki Coca-ColaRozpoczęła się muzyczna aktywacja marki Coca-Cola. Jej zwieńczeniem jest Coke Live Music Festival, który w tym roku odbędzie się już po raz czwarty. Najważniejsze elementy kampanii to odświeżona wersja portalu Coke.pl oraz oparta o niego specjalna promocja konsumencka. Już od 1 maja nabywcy napojów Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Fanta Orange, Fanta Lemonic i Sprite w promocyjnych butelkach mogą rywalizować o 400 pakietów festiwalowych. Przez 100 dni trwania promocji, Coca-Cola rozda też 100 skuterów Vespa, każdy o wartości 10 600 pln.
0 1 0 0 0 12.05.2009Wittchen zwycięzcą konkursu Idea Awards5 maja 2009 roku wręczono nagrody w XVIII edycji konkursu Idea Awards 2008. Marka Wittchen otrzymała Złotą Ideę - główną nagrodę w kategorii Moda i Uroda – reklama prasowa oraz Brązową Ideę za reklamę outdoor’ową.
0 1 0 0 0 12.05.2009MPG prowadzi wykłady na Wydziale Zarządzania UWJuż po raz trzeci specjaliści domu mediowego MPG przeprowadzą cykl wykładów na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przez pięć kolejnych tygodni studenci zarządzania wysłuchają prelekcji z zakresu związanego z biznesem mediowym.