Targetowanie behawioralne w internetowej kampanii Chorwacji
  • 0
  • 1
12.05.2009

Targetowanie behawioralne w internetowej kampanii Chorwacji

Sieć behavia realizuje we współpracy z ARBOinteractive CEE działania promujące wśród polskich internautów Chorwację. Reklamy emitowane są wyłącznie osobom zainteresowanym wyjazdami wakacyjnymi. Zleceniodawcą kampanii jest chorwacka agencja AdLink Internet Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.05.2009

Ruszyła nowa promocja konsumencka marki Coca-Cola

Rozpoczęła się muzyczna aktywacja marki Coca-Cola. Jej zwieńczeniem jest Coke Live Music Festival, który w tym roku odbędzie się już po raz czwarty. Najważniejsze elementy kampanii to odświeżona wersja portalu Coke.pl oraz oparta o niego specjalna promocja konsumencka. Już od 1 maja nabywcy napojów Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Fanta Orange, Fanta Lemonic i Sprite w promocyjnych butelkach mogą rywalizować o 400 pakietów festiwalowych. Przez 100 dni trwania promocji, Coca-Cola rozda też 100 skuterów Vespa, każdy o wartości 10 600 pln.