0 1 0 0 0 13.05.2009Hoop Cola na uczelniachW ślad za kampanią telewizyjną i internetową, rusza kampania outdoorowa na 174 uczelniach, w blisko 20 miastach Polski.
0 1 0 0 0 13.05.2009IAB ShowCase w KrakowieRusza cykl lokalnych spotkań IAB ShowCase. Pierwsze spotkanie odbędzie się 28 maja w Krakowie, w Kinie Kijów, Sala Studio. Organizatorem jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Temat: "Panorama rynku interaktywnego w Krakowie".
0 1 0 0 0 13.05.2009Dobocom dla projektów edukacyjnych współfinansowanych ze środków UEAgencja Dobocom podpisała dwie umowy na realizację działań promocyjnych w projektach dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Nowymi klientami poznańskiej agencji zostały: Ogólnopolska Fundacja Edukacji Komputerowej oraz Wielkopolskie Centrum Edukacji Medycznej.
0 1 0 0 0 13.05.2009Internet przegonił tradycyjne media muzyczneAż 78 proc. polskich internautów słucha muzyki głównie on-line, np. przez YouTube – wynika z badania ankietowego przeprowadzonego przez sklep internetowy kolporter.pl. Serwisy społecznościowe i radia internetowe wypierają tradycyjne media muzyczne. Muzyki w tradycyjnych mediach szuka tymczasem nieco ponad połowa badanych.
0 1 0 0 0 13.05.2009Samsung zaprasza na Samsung Mobile Live„Get in touch” – pod takim hasłem Samsung rozpoczęło się ogólnopolskie mobilne roadshow, którym producent pragnie przybliżyć technologię dotyku. Samsung Mobile Live to seria imprez obejmujących 20 miast w całej Polsce, odbywających się w największych centrach handlowych od 11 maja do końca czerwca br.
0 1 0 0 0 13.05.2009Red Star Media Ósmym Wieczorze z Marketingiem w KatowicachW najbliższy czwartek (14 maja 2009) w ramach katowickiego Ósmego Wieczoru z Marketingiem odbędzie się prelekcja prezesa zarządu Red Star Media sp. z o.o. – Wiktora W. Kammera na temat: Między PR a Reklamą - Product Placement.
0 1 0 0 0 13.05.2009Kampania wizerunkowa Demo Effective Launching dla marki Wunder-Baum1 maja 2009 roku rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa przygotowana przez DEMO Effective Launching dla marki samochodowych odświeżaczy powietrza Wunder-Baum.
0 1 0 0 0 13.05.2009Trwa kampania Cinema ParkRuszyła najnowsza kampania reklamowa przygotowana przez dom mediowy PRO Media House wspierająca otwarcie nowego, drugiego w Polsce Interaktywnego Kina Cinema Park – marki należącej do portfolio Cinema City Poland.
0 1 0 0 0 13.05.2009Ipsos rozwija badania telefoniczne prowadzone przez ankieterów z domuIpsos rozwija system badań telefonicznych realizowanych z domów ankieterów, tzw. CATI@Home. System został przez Ipsos testowo wprowadzony w październiku zeszłego roku. Obecnie firma prowadzi rekrutację ankieterów w całej Polsce.
0 1 0 0 0 12.05.2009Strach przed kryzysem przyczyną paraliżu decyzyjnegoWedług najnowszego raportu „The Workplace Fear Index” sieciowej agencji United PR - Ketchum Worldwide, strach przed kryzysem ekonomicznym wpływa negatywnie na wiele aspektów funkcjonowania przedsiębiorstw, przyczyniając się do pogorszenia ich sytuacji ekonomicznej.