0 1 0 0 0 25.05.2009OTO – nowe narzędzie w ofercie Cityboard MediaCityboard Media wprowadziła w maju 2009 r. do swojej oferty badanie OOH Test Online (OTO) pozwalające na określenie zauważalności i efektywności kampanii outdoorowych.
0 1 0 0 0 25.05.2009Nowa kampania Laboratorium Kosmetycznego Joanna25 maja rusza nowa kampania reklamowa Laboratorium Kosmetycznego Joanna. Kampania obejmie swoim zasięgiem: telewizję, prasę, radio oraz Internet.
0 1 0 0 0 25.05.2009Herbapol Lublin z CumulusemHerbapol Lublin SA rozpoczął współpracę z agencją Cumulus na organizację eventów promujących produkty oferowane spożywczym i farmaceutycznym kanale dystrybucji, są to m.in. ICE TEA syrop herbaciany, syrop COLA i żUravit.
0 1 0 0 0 25.05.2009Ekologiczna kampania Elektrociepłowni Wybrzeże SAEC Wybrzeże SA w czerwcu br. zrealizują nowy projekt z zakresu komunikacji produktowej pod nazwą "ecoTydzień 2009". Projektowi towarzyszą 3 ekologiczne konkursy przeznaczone dla różnych grup odbiorców.
0 1 0 0 0 25.05.2009Fabryka Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego„Ulica to nie tor wyścigowy!. Daj szansę ludziom na rowerach!” - to jedno z haseł nowej kampanii społecznej w ramach akcji „Rowerem bezpieczniej do celu”. Kampanię promocyjną, opartą jedynie na radiu, przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Celem akcji jest poprawa bezpieczeństwa rowerzystów na polskich drogach poprzez uwrażliwienie kierowców na obecność rowerzystów na ulicach.
0 1 0 0 0 25.05.2009Starcom nagrodzony przez „Media & Marketing Polska”Tygodnik „Media & Marketing Polska” w dorocznym raporcie „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe” nagrodził Starcom tytułem Domu Mediowego Roku 2009.
0 1 0 0 0 22.05.2009SABRE Award 2008 dla kampanii On Board PR i NSZZ Solidarność„Kampania na rzecz pracowników ochrony” zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie SABRE Awards 2008 jako najlepsza kampania Public Affairs.
0 1 0 0 0 22.05.2009Młodzi Polacy o wyborach do Parlamentu EuropejskiegoKogo polska młodzież wybrałaby do Parlamentu Europejskiego? Czy to wydarzenie ma dla nich jakiekolwiek znaczenie? Już wkrótce poznamy odpowiedzi na te pytania za sprawą eurowyborów, które zorganizował portal społecznościowy dla młodzieży Epuls.pl.
0 1 0 0 0 22.05.2009Team One reaktywuje The CzasoumilaczyRuszyła kampania reklamowa usługi Czasoumilacz. Do wypromowania nowej funkcjonalności, agencja Team One użyła tego samego konceptu kreatywnego, pod którym przed rokiem wprowadzała samą usługę – grupy The Czasoumilacze.
0 1 0 0 0 22.05.2009Pół miliona zarejestrowanych profili w GoldenLineBiznesowy serwis społecznościowy GoldenLine przekroczył pół miliona zarejestrowanych profili. Jest to dowód na to, iż biznesowe serwisy społecznościowe zyskują w Polsce coraz większą popularność.