OTO - nowe narzędzie w ofercie Cityboard Media
  • 0
  • 1
25.05.2009

OTO – nowe narzędzie w ofercie Cityboard Media

Cityboard Media wprowadziła w maju 2009 r. do swojej oferty badanie OOH Test Online (OTO) pozwalające na określenie zauważalności i efektywności kampanii outdoorowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2009

Fabryka Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

„Ulica to nie tor wyścigowy!. Daj szansę ludziom na rowerach!” - to jedno z haseł nowej kampanii społecznej w ramach akcji „Rowerem bezpieczniej do celu”. Kampanię promocyjną, opartą jedynie na radiu, przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Celem akcji jest poprawa bezpieczeństwa rowerzystów na polskich drogach poprzez uwrażliwienie kierowców na obecność rowerzystów na ulicach.