0 1 0 0 0 26.05.2009Fortress dla CotyFortress zrealizował kolejny kontrakt dla zagranicznego klienta - angielskiego Coty. Tym razem serię akcesoriów Fortress Gifts z serii „uroda” zaproponowano marce Miss Sporty. Gadżety będą towarzyszyły kampanii promocyjnej marki w kilku krajach europejskich.
0 1 0 0 0 25.05.2009Krakowscy piarowcy spotkają się PoRobocieW najbliższy czwartek 28 maja w pubie Społem przy ulicy Św. Tomasza 4 w Krakowie o godzinie 19.00 rozpocznie się pierwsze po dłuższej przerwie spotkanie branżowe z cyklu PoRobocie.
0 1 0 0 0 25.05.2009Dzień dziecka z Rodzinną KrainąZ okazji Dnia Dziecka, firma Procter&Gamble wraz z siecią hipermarketów Carrefour przygotowała kolejną edycję akcji Rodzinna Kraina.
0 1 0 0 0 25.05.2009Hand Made autorem kampanii prasowej marki StrongW ślad za spotami telewizyjnymi rusza kampania prasowa marki Strong (Grupa Żywiec). Za kreację, podobnie jak za reklamy TV, odpowiedzialna jest agencja Hand Made.
0 1 0 0 0 25.05.2009Communication Unlimited dla StatoilNa początku maja rozpoczęła się nowa kampania promocyjna firmy Statoil pod hasłem „Paliwo na rok i Subaru”. Kampanię zrealizowała agencja reklamowa Communication Unlimited, która odpowiedzialna jest za przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji firmy.
0 1 0 0 0 25.05.2009Partner of Promotion rozpoczyna współpracę z Carlsberg PolskaAgencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Carlsberg Polska. Współpraca obejmuje kompleksowe działania z zakresu CSR, komunikacji wewnętrznej oraz prowadzenie biura prasowego.
0 1 0 0 0 25.05.2009GonnaBe dla Gdynia Design Days 2009Agencja kreatywna GonnaBe wygrała przetarg na przygotowanie identyfikacji wizualnej tegorocznej edycji Gdynia Design Days. Odbywający się w dniach 9-19 lipca festiwal poświęcono między innymi sztuce użytkowej z krajów nadbałtyckich. Kierowany jest do projektantów, przedsiębiorców oraz wszystkich osób zainteresowanych nowoczesnym designem.
0 1 0 0 0 25.05.2009OTO – nowe narzędzie w ofercie Cityboard MediaCityboard Media wprowadziła w maju 2009 r. do swojej oferty badanie OOH Test Online (OTO) pozwalające na określenie zauważalności i efektywności kampanii outdoorowych.
0 1 0 0 0 25.05.2009Nowa kampania Laboratorium Kosmetycznego Joanna25 maja rusza nowa kampania reklamowa Laboratorium Kosmetycznego Joanna. Kampania obejmie swoim zasięgiem: telewizję, prasę, radio oraz Internet.
0 1 0 0 0 25.05.2009Herbapol Lublin z CumulusemHerbapol Lublin SA rozpoczął współpracę z agencją Cumulus na organizację eventów promujących produkty oferowane spożywczym i farmaceutycznym kanale dystrybucji, są to m.in. ICE TEA syrop herbaciany, syrop COLA i żUravit.