0 1 0 0 0 28.05.2009Kamis w salonach fryzjerskichW czerwcu oraz we wrześniu produkty linii Kamis Fit up! oraz Viva Italia! będą bohaterami nietypowej akcji w salonach fryzjerskich na terenie całego kraju.
0 1 0 0 0 28.05.2009Endorfina events dla PGE Energia OdnawialnaAgencja endorfina events wsparła PGE Polską Grupę Energetyczną podczas Międzynarodowych Targów Energii Odnawialnej Greenpower 2009 w Poznaniu.
0 1 0 0 1 28.05.2009Polacy ufają mediom bardziej niż pozostali EuropejczycyWyniki tegorocznej edycji badania European Trusted Brands pokazują, że jedyną grupą zawodową, której Polacy ufają bardziej niż obywatele innych krajów europejskich, są dziennikarze. Jeśli chodzi o media, najbardziej wzrasta nasze zaufanie wobec Internetu.
0 1 0 0 0 28.05.2009Cuprum Arena rozpoczyna współpracę z agencją AdvertivaCuprum Arena - centrum handlowo-rozrywkowe z Lubina, rozpoczęło współpracę z agencją reklamową Advertiva. Do zadań agencji należeć będzie kompleksowa obsługa związana z bieżącymi potrzebami reklamowymi klienta przez okres jednego roku.
0 1 0 0 0 28.05.2009Swiift kreatywnie dla L`uni i ArcadoAgencja marketingu kreatywnego Swiift będzie pracować dla marek L`uni i Arcado należących do spółki Atlantic.
0 1 0 0 0 28.05.2009EFFIE Awards – zgłoszenia od 28.05 do 30.06Rok 2009 to jubileuszowa, dziesiąta już edycja EFFIE Awards – międzynarodowego Konkursu efektywności działań komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 28.05.2009Spotkanie branży internetowej NetDay Lublin #3W sobotę 30 maja 2009 roku o godz. 13.00 w Pubie Johnny's przy ul. Narutowicza 9 odbędzie się trzecie spotkanie branży internetowej z cyklu NetDay Lublin.
0 1 0 0 0 28.05.2009Pierwsze spotkanie Poznań PR już 30 majaNa początku maja Milward Brown już po raz czwarty opublikował ranking światowych marek. Trzy pierwsze miejsca, zajmują: Google, Microsoft i Coca Cola. Co sprawia, że marka staje się właśnie „tą” marką? Czym właściwie jest marka? Takie i podobne tematy poruszą uczestnicy pierwszego, inauguracyjnego spotkania Poznań PR, które odbędzie się w najbliższą sobotę, 30 maja, w Poznaniu.
0 1 0 0 0 28.05.2009Event-in dla kampanii „PR, czyli co?”Internetowy system wspierający organizację wydarzeń – Event-in, został partnerem edukacyjnej kampanii „PR, czyli co?” skierowanej do środowisk biznesu, kultury i samorządu z województwa śląskiego. System pozwala na profesjonalną organizację spotkań realizowanych w ramach kampanii i usprawnia rekrutację uczestników. Pomysłodawcą i inicjatorem kampanii jest katowicka agencja Prime Public Relations.
0 1 0 0 0 28.05.2009Zmiany w agencji Squad ImprezNa wiosnę agencja eventowa Squad Imprez zeprezentowała się w odświeżonym obliczu.