0 1 0 0 0 8.06.2009Wakacyjna akcja konsumencka Cin&Cin29 maja br. ruszyła nowa akcja konsumencka marki Cin&Cin. Akcja prowadzona będzie w 30 hipermarketach sieci Tesco na terenie całego kraju.
0 1 0 0 0 8.06.2009Rusza kampania reklamowa Centrum Medycznego Enel-MedCentrum Medyczne Enel-Med rozpoczęło kampanię reklamową. Celem kampanii jest wzrost sprzedaży i rozpoznawalności Enel-Med, a także budowanie wizerunku firmy jako marki premium w Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu.
0 1 0 0 0 8.06.2009Fox International Channels wybiera On Board PRFox International Channels, jeden z globalnych koncernów medialnych, powierza prowadzenie bieżących działań PR w Polsce firmie On Board PR.
0 1 0 0 0 8.06.2009Różczka, Kot i Adamczyk na nośnikach Jet LineZnana z telewizyjnych spotów kampania Wolne Wybory na twarz Netii nabiera rumieńców. Przez cały czerwiec troje kandydatów na twarz operatora będzie prezentować się m.in. na powierzchniach 12x4 m w sieci Motorway oraz reklamowych autach, MobiJetach.
0 1 0 0 0 8.06.2009Kraśnik – stolica PR-u samorządowegoKraśnik po raz kolejny na 3 dni stał się miejscem zjazdu PR-owców. Kolejna edycja konferencji ,,Public Relations w Samorządzie” przyciągnęła ponad 150 gości z całej Polski i Ukrainy. Rozmawiano o działaniach z zakresu public relations podejmowanych w czasie kryzysu, a w rozmowach kuluarowych dominowała tematyka wizerunku polskich polityków.
0 1 0 0 0 8.06.2009Kolejna edycja konkursu „Tequila dla najlepszych” rozstrzygniętaSiedem osób odbędzie miesięczne, płatne staże w agencji marketingu zintegrowanego TequilaPolska. Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu „Tequila dla najlepszych” ujęli jury kreatywnością oraz spójnością i logiką przygotowanych projektów. Dla każdego z nich staż w TequilaPolska to szansa na rozpoczęcie wielkiej kariery w branży reklamowej.
0 1 0 0 0 8.06.2009GfK-Nürnberg pracuje nad nową metodą badania emocji konsumentówAby lepiej zrozumieć konsumentów i ich emocje, GfK-Nürnberg e.V. pracuje nad zautomatyzowanym systemem zapisu ruchów mięśni twarzy. Projekt realizowany jest we współpracy z Fraunhofer Institute for Integrated Circuits (IIS).
0 1 0 0 0 8.06.2009Blue Grass dla DaewooAgencja reklamowa Blue Grass jest autorem serii kreacji reklamujących nowe produkty firmy Daewoo Electronics.
0 1 0 0 0 8.06.2009Seminarium „Public relations w życiu publicznym”25 czerwca br. na Uniwersytecie Warszawskim, w Sali Balowej w Pałacu Tyszkiewiczów – Potockich, odbędzie się seminarium Instytutu Dziennikarstwa UW i Polskiego Stowarzyszenia Public Relations nt. „Public relations w życiu publicznym”.
0 1 0 0 0 8.06.2009Nadciągają wirusyCoraz więcej filmów napływa na konkurs na najlepszy viral organizowany w ramach I Festiwalu Filmów Wirusowych „VirNick”. Do tej pory organizatorzy otrzymali już kilkadziesiąt filmów przygotowanych zarówno przez amatorów, jak i profesjonalistów. Prace można nadsyłać jeszcze do 12 czerwca. Festiwal podczas, którego profesjonalne jury wybierze najlepsze virale odbędzie się od 19 do 21 czerwca w Krakowie w Kinie Kijów. Organizatorem pierwszej w Polsce prezentacji filmów wirusowych jest krakowska agencja Data Public Relations we współpracy z Kinem Kijów.