0 1 0 0 0 4.06.2009Ruszyła kampania Fundacji OrimariZ dniem 1. czerwca ruszyła miesięczna kampania dla Fundacji Orimari pod hasłem „Kochasz, chronisz, zapobiegasz. Badaj swoje dziecko”. Celem akcji jest uświadomienie rodzicom, jak ważne są okresowe, profilaktyczne badania dzieci.
0 1 0 0 0 4.06.2009„Włącz się do gry” – nowa kampania R20R20, po raz pierwszy w historii marki, rusza z kampanią telewizyjną. Równolegle marka będzie obecna na citylightach w największych miastach Polski.
0 1 0 0 0 4.06.2009Ogólnopolska promocja agencji DV-BOX„Wakacyjny Relax” - pod takim hasłem ruszyła ogólnopolska promocja agencji reklamowej DV-BOX z Krakowa.
0 1 0 0 0 4.06.2009Rusza piąta edycja Wielkiego Konkursu Fotograficznego „National Geographic Polska”Redakcja magazynu „National Geographic Polska”, jak co roku w czerwcu, zaprasza wszystkich fotografów oraz miłośników fotografowania do udziału w Wielkim Konkursie Fotograficznym.
0 1 0 0 0 3.06.2009Szczecin Rock Festival na nośnikach StroeraRuszyła komunikacja zewnętrzna Szczecin Rock Festival. Zgodnie z założeniami kampania wykorzystuje nośniki Stroera – mediaplan został zmodyfikowany o nowe lokalizacje – kampania prowadzona jest w województwie zachodniopomorskim, kujawsko-pomorskim, pomorskim, wielkopolskim, dolnosląskim oraz na Mazowszu.
0 1 0 0 0 3.06.2009Raport Internet 2008Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska kolejny raz opracował najbardziej kompetentny i wyczerpujący raport dotyczący polskiego Internetu. Wydawnictwo to stało się obowiązkową pozycją dla markerów i specjalistów ds. reklamy.
0 1 0 0 0 3.06.2009Kropka Bordo rozwija współpracę z US PharmaciaAgencja Kropka Bordo rozwinęła współpracę z koncernem US Pharmacia. Agencji zostało powierzone przygotowanie wakacyjnej reklamy prasowej oraz mailingu kierowanego do dziennikarzy dotyczących marki Stoperan.
0 1 0 0 0 3.06.2009Opinion dla Spółdzielczej Grupy BankowejW Poznaniu, na budynku przy Rondzie Kaponiera, zawisła wielkoformatowa reklama Spółdzielczej Grupy Bankowej o powierzchni 714 m2.
0 1 0 0 1 3.06.2009Śląskie Towarzystwo Marketingowe wybrało nowe logoJury Konkursu na nowe logo Śląskiego Towarzystwa Marketingowego w składzie: Magdalena Okopska, Joanna Waszczak, Wojciech Liebner, Wojciech Murzyn, Adrian Tomaszewski,Maciej Tesławski, Wiesław Bełz, Artur Kurkiewicz, spośród 109 prac nadesłanych na Konkurs po podliczeniu głosów Jury Konkursu na nowe logo Śląskiego Towarzystwa Marketingowego postanowiło przyznać główną nagrodę Dorocie Staruk.
0 1 0 0 0 3.06.2009Canon Europe nawiązuje współpracę z domem mediowym PHD na rynku EMEACanon Europe wybrał dom mediowy PHD do zarządzania planowaniem i zakupami mediów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (region EMEA).