0 1 0 0 0 2.06.2009Mea Event dla VattenfallaAgencja Mea Event wsparła firmę Vattenfall podczas 13 Pikniku Naukowego na Podzamczu w Warszawie.
0 1 0 0 0 2.06.2009NEKK rusza na podbój rynkuZ początkiem czerwca rozpoczyna działalność nowa agencja reklamowa NEKK specjalizująca się w usługach dla branży ochrony zdrowia. Agencja wchodzi w skład Grupy Torfarm.
0 1 0 0 0 2.06.2009Galposter dla AvivaW związku ze zmianą marki grupa Aviva w Polsce (dawniej Commercial Union) wyłoniła w drodze przetargu dwóch partnerów do realizacji projektu zmiany oznakowania zewnętrznego swojej sieci dystrybucji. Jedną z wyłonionych firm jest Galposter Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 2.06.2009Podsumowanie I Międzynarodowego Kongresu Trade Marketingu w WarszawieW I Międzynarodowym Kongresie Trade Marketingu w Warszawie uczestniczyło ponad 150 przedstawicieli średniej i wyższej kadry menedżerskiej, głównie z obszaru marketingu i sprzedaży. W debatach, indywidualnych wystąpieniach oraz wideokonferencjach wzięło udział 35 polskich i międzynarodowych prelegentów z USA, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Włoch.
0 1 0 0 0 2.06.2009Deutsche Bank dla najmłodszych1 czerwca ruszyła kampania Fundacji ORIMARI „Kochasz, chronisz, zapobiegasz – Badaj swoje dziecko”. Przy wsparciu Deutsche Bank PBC, Fundacja będzie zachęcać rodziców i opiekunów do wykonywania badań profilaktycznych swoich dzieci.
0 1 0 0 0 2.06.2009Ruszyła kampania reklamowa marki HitCiastka Hit staną się bohaterami spotów reklamowych emitowanych w czołowych stacjach telewizyjnych m.in. TVN, Polsat, TVP, TV4, TVN7, TVP3.
0 1 0 0 0 2.06.2009On Board PR Ukraine dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej UkrainyNa zlecenie ukraińskiego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej firma On Board PR Ukraine rozpoczyna realizację kampanii informacyjnej wspierającej reformę systemu pomocy społecznej.
0 1 0 0 0 2.06.2009Rusza kampania SEATA Exeo1 czerwca ruszyła kampania reklamowa samochodu SEAT Exeo.
0 1 0 0 0 2.06.2009BizOn media rozbudowuje ofertęBiznesowa sieć reklamowa BizOn media rozszerza ofertę o cztery nowe produkty: Pakiety stałych obecności, poranne Happy Hours, retargeting oraz model sprzedaży łączący CPM i CPC.
0 1 0 0 0 2.06.2009Letnia kampania marki JupiW okresie letnim od czerwca do sierpnia, marka Jupi (Hoop Polska) rusza z kampanią outdoorową, bardzo intensywnie będzie również obecna w kinach i w Internecie.