0 1 0 0 0 8.07.2009Wrocławski IAB ShowCase już 31 lipcaDrugi lokalny IAB ShowCase odbędzie się 31 lipca we Wrocławiu, w hotelu Panorama Mercury. Organizatorem jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Temat spotkania: „Panorama rynku interaktywnego we Wrocławiu”.
0 1 0 0 0 8.07.2009Primum Public Relations wspiera Sanofi-AventisAgencja Primum Public Relations rozpoczęła współpracę z Sanofi–Aventis Sp. z o.o., w zakresie działań komunikacyjnych związanych z realizacją kampanii społeczno – edukacyjnej „Świat w dłoniach”.
0 1 0 0 0 8.07.2009Publicon dla firmy VectorAgencja PR Publicon rozpoczęła współpracę z firmą Vector SA.
0 1 0 0 0 8.07.2009Zmiany w badaniu Megapanel PBI/GemiusUżyteczność i prostota korzystania to dwa główne benefity zmian w badaniu Megapanel PBI/Gemius. Od majowych wyników użytkownikom zostaną zaprezentowane dane w nowym układzie. Modyfikacje wprowadzone przez Gemius i PBI to pierwsza partia zapowiedzianych w marcu zmian, która ma za zadanie dopasować badanie do rosnących potrzeb rynku.
0 1 0 0 0 8.07.2009Wyniki badania Indeks Nastrojów Konsumenckich GfK – czerwiec 2009Po osiągnięciu rocznego minimum na przełomie lutego i marca, nastroje ekonomiczne Polaków poprawiają się trzeci miesiąc z rzędu. Indeks Nastrojów Konsumenckich GfK wzrósł w ciągu ostatniego miesiąca o 6,8 punktu i wynosi obecnie -19,5 punktu. Jest to kontynuacja trzymiesięcznego trendu wzrostowego.
0 1 0 0 0 8.07.2009Artegence wygrała przetarg na obsługę interaktywną NetiiArtegence w wyniku wygranego przetargu stworzy nowy serwis korporacyjny oraz uspójni wygląd i strukturę serwisów należących do Netii.
0 1 0 0 0 8.07.2009Smava.pl wybrała agencję PRObsługą portalu pożyczek społecznościowych Smava.pl w zakresie działań PR zajmie się agencja Praktycy.com.
1 1 0 0 4 7.07.2009„Zagubione wspomnienia” – czerwcowa kampania promocyjna Lublina„Zagubione wspomnienia” to druga obok akcji „Autostopowicze” czerwcowa, ogólnopolska promocja Lublina. Pełne energii zdjęcia zachęcały do odwiedzenia miasta. 100 000 sztuk odręcznie podpisanych fotografii odnajdywali mieszkańcy siedmiu największych miast Polski.
0 1 0 0 0 7.07.2009Startuje CityScreen – sieć ekranów cyfrowych nad morzemOd dzisiaj w 7 najbardziej popularnych nadmorskich miejscowościach w Polsce ruszają kampanie reklamowe klientów CityScreen. Nośniki LED-owe o wymiarach 4x3 m każdy, zostały umiejscowione w Międzyzdrojach, Kołobrzegu, Ustce, Łebie, Władysławowie, Jastarni i Helu.
0 1 0 0 0 7.07.2009Rekordowa liczba prac w Konkursie Biuletynów Firmowych 2009Aż 90 prac będzie rywalizować w tym roku w Konkursie Biuletynów Firmowych. To najlepszy wynik w dziewięcioletniej historii rywalizacji.