0 1 0 0 0 20.04.2009Nowe Media Communication dla SDP RossmannNowe Media Communication kontynuuje współpracę z jedną z największych sieci drogeryjnych w Europie - SDP Rossmann.
0 1 0 0 0 20.04.2009„Rowerem bezpiecznie do celu” z CarrefourCarrefour Polska przyłącza się do akcji Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji „Rowerem bezpiecznie do celu”, która ma na celu popularyzację wśród rowerzystów zasad bezpiecznego poruszania się na drogach. Akcja we wszystkich hipermarketach Carrefour rusza 20 kwietnia i potrwa do końca sezonu rowerowego.
0 1 0 0 0 20.04.2009Ruszyła trzymiesięczna promocja płatności bezgotówkowych kartami VisaOd początku kwietnia do końca czerwca br. potrwa najnowsza kampania promująca płatności bezgotówkowe kartami Visa.
0 1 0 0 0 20.04.2009Małopolski Oddział PSPR organizuje projektyMałopolski oddział PSPR zachęca do wzięcia udziału w inicjatywach związanych z rozwojem małopolskiej społeczności public relations.
0 1 0 0 0 20.04.2009BBelements dla domów mediowych i agencjiDostawca technologii adserwerowej BBelements wprowadził do swojej oferty kompletną obsługę techniczną kampanii reklamowych dla domów mediowych i agencji. Zapewnia pełny monitoring kampanii reklamowych w internecie począwszy od obsługi kreacji poprzez nadzorowanie do dokładnego i rozbudowanego raportowania z kampanii.
0 1 0 0 0 20.04.2009Benefit Media Communications wesprze VimedAgencja Benefit Media Communications podpisała umowę o współpracy z Centrum Medycznym Vimed. Zgodnie z umową agencja świadczyć będzie usługi na rzecz Vimedu w zakresie kreowania wizerunku, jak też prowadzenia kampanii informacyjnych na temat wczesnej profilaktyki zdrowia. Agencja została wybrana na podstawie konkursu ofert. Umowę zawarto na czas nieokreślony.
1 1 0 0 0 17.04.2009„Aura Davida Beckhama” – kampania reklamowa Motoroli (wideo)Aby uczcić międzynarodowy sukces luksusowego telefonu komórkowego Aura, Motorola zleciła realizację sesji zdjęciowej z udziałem jednej z najbardziej rozpoznawalnych ikon stylu na świecie, Davidem Beckhamem.
0 1 0 0 0 17.04.2009Pegasus Advertising dla firmy KnaufAgencja Pegasus Advertising przygotowała dla firmy Knauf ogólnopolską kampanię reklamową „Jak oni gładzą”. Głównym kanałem komunikacji jest kampania telewizyjna, dla której wsparciem będą działania w obszarze BTL. Kampania rusza 17 kwietnia 2009 r.
0 1 0 0 0 17.04.2009Dni Designu w Blue CityPod hasłem „Dni Designu w Blue City” 20 kwietna br. rusza kampania reklamowa, mająca na celu promocję oferty sklepów wyposażenia wnętrz w CH Blue City. Kampania została przygotowana przez Agencję Reklamową V&P, wspierana jest PR-owo przez agencję AM Art-Media, a o zakup mediów zadbał Dom Mediowy Equinox.
0 1 0 0 0 17.04.2009Podatki płaci się na WiosnęOstatnie tygodnie kwietnia to najgorętszy czas dla organizacji pożytku publicznego: trwa wielki wyścig po 1 procent podatku. Co prawda rozliczeń z fiskusem można dokonywać już od początku stycznia, jednak dopiero teraz jednoprocentowe kampanie nabrały rumieńców. Podatki w Polsce płaci się na wiosnę – według danych Ministerstwa Finansów prawie połowa polskich podatników robi to w kwietniu. Z tego założenia wyszło Stowarzyszenie Wiosna i jego lider – ks. Jacek Stryczek. Od kilku dni działa stworzony przez nich serwis społecznościowy www.szlachetnyprocent.pl, przez który osoby związane z Wiosną zachęcają potencjalnych darczyńców do przekazania 1 procenta na szlachetne cele.