Espresso

2 lipca 2009

1 lipca 2009

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2009

Prasa w Polsce o sytuacji wewnętrznej w Iranie

Wydarzenia ostatnich tygodni w Iranie, kolejny raz, zwróciły uwagę całego świata na Bliski Wschód. Zamieszki wewnętrzne w tym kraju, mimo licznych trudności (wielu dziennikarzy zostało zmuszonych do opuszczenia kraju), są na bieżąco relacjonowane przez media na całym świecie. Nie inaczej jest w Polsce. Od 15-go (pierwsze wydania gazet w Polsce, gdy znane były wyniki irańskich wyborów) do 26-go czerwca w dziennikach ogólnopolskich ukazało się sto sześćdziesiąt pięć artykułów, w których podejmowany był temat obecnej sytuacji wewnętrznej w Iranie.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2009

Agencje marketingu internetowego idą pod prąd

Przenoszenie budżetów reklamowych z mediów tradycyjnych do internetu chroni agencje interaktywne przed negatywnymi skutkami kryzysu gospodarczego – takie wnioski płyną z najnowszego badania “Client-Agency Economic Outlook Survey” przeprowadzonego w maju
2009 r. w USA. Polskie analizy wyraźnie potwierdzają ten trend – reklama w internecie, jako jedyny segment w rynku reklamowym, zanotowała 7% wzrost przychodów w I kwartale 2009 r.

Poprzednie Następne