0 1 0 0 0 2.07.2009K2 dla projektu Nokia ŚwiatoviTrwa wakacyjny konkurs Światovi, zorganizowany przez firmę Nokia.
0 1 0 0 0 2.07.2009One Event w stylu PRLW duchu rewolucji i z oryginalnymi atrybutami rodem z PRL-u, firma One Event zorganizowała spotkanie dla KWS Lochow Polska. Był czyn społeczny, socjalistyczne przeboje, czerwone flagi i szare mydło marki Jeleń.
0 1 0 0 0 1.07.2009Stabilne nastroje konsumentów w czerwcuPo dwóch miesiącach wzrostu nastrój konsumentów w czerwcu ustabilizował się na poziomie 83,06 pkt, czyli prawie dokładnie takim, jaki był miesiąc wcześniej (83,3 pkt.). Także wszystkie składowe Wskaźnika Optymizmu Konsumentów: ocena klimatu gospodarczego oraz skłonność do zakupów zmieniły się bardzo nieznacznie, w granicach jednego punktu procentowego.
0 1 0 0 0 1.07.2009SARE dla NorwegianLinie lotnicze Norwegian intensyfikują na polskim rynku działania sprzedażowe przy wykorzystaniu poczty elektronicznej. Linie zdecydowały się na rezygnację z dotychczasowej platformy przechowywania i wysyłki e-maili i powierzyły swój budżet firmie SARE.
0 2 0 0 0 1.07.2009Prasa w Polsce o sytuacji wewnętrznej w IranieWydarzenia ostatnich tygodni w Iranie, kolejny raz, zwróciły uwagę całego świata na Bliski Wschód. Zamieszki wewnętrzne w tym kraju, mimo licznych trudności (wielu dziennikarzy zostało zmuszonych do opuszczenia kraju), są na bieżąco relacjonowane przez media na całym świecie. Nie inaczej jest w Polsce. Od 15-go (pierwsze wydania gazet w Polsce, gdy znane były wyniki irańskich wyborów) do 26-go czerwca w dziennikach ogólnopolskich ukazało się sto sześćdziesiąt pięć artykułów, w których podejmowany był temat obecnej sytuacji wewnętrznej w Iranie.
0 2 0 0 0 1.07.2009Agencje marketingu internetowego idą pod prądPrzenoszenie budżetów reklamowych z mediów tradycyjnych do internetu chroni agencje interaktywne przed negatywnymi skutkami kryzysu gospodarczego – takie wnioski płyną z najnowszego badania “Client-Agency Economic Outlook Survey” przeprowadzonego w maju 2009 r. w USA. Polskie analizy wyraźnie potwierdzają ten trend – reklama w internecie, jako jedyny segment w rynku reklamowym, zanotowała 7% wzrost przychodów w I kwartale 2009 r.
0 1 0 0 0 1.07.2009Partner of Promotion dla Innowacyjnej GospodarkiAgencja Partner of Promotion wygrała kontrakt na przygotowanie, realizację i koordynację spójnej kampanii promocyjnej i public relations dotyczącej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w 2009 roku. Zleceniodawcą działań jest Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Wartość projektu wynosi ponad 1 mln zł.
0 1 0 0 0 1.07.2009Grand prix Golden Arrow dla Tequili i NetizensNagrodę grand prix IV edycji konkursu Golden Arrow otrzymała promocja lodów Magnum przygotowana przez agencje TequilaPolska i Netizens.
0 1 0 0 0 1.07.2009W czerwcu najczęściej poszukiwano pracy w marketingu i public relationsFraza praca marketing/public relations była w maju i w czerwcu 2009 roku na pierwszym miejscu listy najczęściej wyszukiwanych haseł w giełdzie pracy infoPraca.pl. Na kolejnych miejscach znalazły się praca informatyka, praca manager, praca dla studenta, za granicą i praca finanse.
0 1 0 0 0 1.07.2009Nowy klient VeLOd czerwca br. firma VeL zajmie się obsługą kolejnego po Vitis Pharma klienta z branży farmaeutycznej – Sequoia Sp. z o.o.