0 1 0 0 0 9.06.2009DeLord promuje podniebne ewolucje w GóraszceNa zlecenie Fundacji „Polskie Orły” DeLord zrealizował spot reklamowy promujący miniony XIV Międzynarodowy Piknik Lotniczy Góraszka 2009. 15-sto sekundowy film reklamowy emitowany był przez tydzień na antenie TVN24 i TVN Turbo.
0 1 0 0 0 9.06.2009Rusza kampania Pramerica Życie TUiR SAPramerica Życie TUiR SA ruszyła z kampanią outdoorową. Hasłem przewodnim działań reklamowych jest „Profesjonalizm w każdym detalu”.
0 1 0 0 0 9.06.2009Jeronimo Martins Dystrybucja – firma najbardziej przyjazna studentomJeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sklepów Biedronka, została uznana za firmę najbardziej przyjazną studentom – otrzymując tytuł Studenckiego Pracodawcy Roku - ogłosił organizator konkursu Studencki Produkt Roku 2009.
0 1 0 0 0 8.06.2009IX edycja programu Forum Praktyki GospodarczejRuszyła IX edycja programu Forum Praktyki Gospodarczej. Jego uczestnicy mają szansę wygrać studia podyplomowe oraz bony edukacyjne o łącznej wartości 11 000zł.
0 1 0 0 0 8.06.2009Agnieszka Chylińska i Simy odwiedziły warszawską ArkadięW miniony piątek miała miejsce premiera The Sims 3. Z tej okazji, 6 czerwca, gościem specjalnym miasteczka simowego, które stanęło w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie, była Agnieszka Chylińska.
0 1 0 0 0 8.06.2009Niemcy mówią „dziękujꔄ20 lat wolności. Niemcy mówią „dziękuję” – pod tym hasłem odbywa się tournée jubileuszowe z okazji rocznicy upadku Muru Berlińskiego.
0 1 0 0 0 8.06.2009Taxi-AD Polska realizuje kampanię TescoZ końcem maja 2009 roku ruszyła kampania reklamowa stacji paliw w Bielsko - Białej.Na tylnych szybach taksówek pojawiły się naklejki WinAD zapraszające na stację paliw Tesco. Kampania reklamowa potrwa do 19 lipca.
0 1 0 0 0 8.06.2009Incentive Concept Poland zmienia wizerunek oraz strukturęW ramach dawnej agencji wyspecjalizowały się dwie marki. Incentive Concept będzie odpowiedzialna za organizację wyjazdów i spotkań o charakterze motywacyjnym i nagrodowym oraz za przygotowanie i realizację strategii i programów motywacyjnych. W ramach drugiej marki - Live Marketing Concept realizowane będą projekty eventowe.
0 1 0 0 0 8.06.2009„Szczęśliwa 13” z RedComm i CH Auchan PiasecznoRuszyła urodzinowa promocja konsumencka zorganizowana przez Agencję Reklamową RedComm dla Centrum Handlowego Auchan Piaseczno.
0 1 0 0 0 8.06.2009Wakacyjna akcja konsumencka Cin&Cin29 maja br. ruszyła nowa akcja konsumencka marki Cin&Cin. Akcja prowadzona będzie w 30 hipermarketach sieci Tesco na terenie całego kraju.