0 1 0 0 0 2.09.2009Telma Group Communications dla Ministerstwa ŚrodowiskaTelma Group Communications wygrała konkurs ofert na wykonanie projektu „Poprawmy klimat w lesie”. Na zlecenie Ministerstwa Środowiska zrealizuje piknik edukacyjny w Białowieskim Parku Narodowym.
0 1 0 0 0 2.09.2009Zmiany w domu produkcyjnym TimecodeWraz z początkiem września br. dom produkcyjny Timecode rozpoczyna działalność również jako butik kreatywny, specjalizujący się w kreacji kampanii ATL-owych. Zostaną wdrożone także zmiany w strukturze organizacyjnej, identyfikacji wizualnej i formie prawnej.
0 1 0 0 0 2.09.2009AMS i „Metro” wspólnie dla Kieleckiego Parku TechnologicznegoWe wrześniu startuje kampania Kieleckiego Parku Technologicznego, obejmująca reklamy na nośnikach AMS oraz dystrybucję specjalnego wydania „Metra dla Przedsiębiorców”.
0 1 0 0 0 2.09.2009Grupa Exception pozbywa się marki SKY BTLGrupa Exception zrzeszająca agencje: !BuzzPublic Relations, Dot360, Work-Room oraz SKY BTL pozbywa się od września marki SKY BTL.
0 1 0 0 0 1.09.2009Startuje kampania Sharp Aquos Full LEDWe wrześniu rusza kampania reklamowa telewizorów marki Sharp – Sharp Aquos Full LED. Kampania obejmie telewizję, prasę oraz internet.
0 1 0 0 0 1.09.2009Czasopisma Agory i dodatki tematyczne „Gazety Wyborczej” oferują wspólne pakiety reklamoweKlienci korzystający z nowych tematycznych pakietów reklamowych obejmujących wybrane czasopisma Agory i dodatki tematyczne „Gazety Wyborczej” otrzymają dodatkowy rabat w wysokości 7% na kampanie realizowane w pakietowanych mediach. Oferty startują we wrześniu 2009 r.
0 1 0 0 0 1.09.2009Pizza Hut promuje Hut LunchSieć restauracji Pizza Hut rozpoczyna kolejną w tym roku telewizyjną kampanię wizerunkową. Na antenie ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych, począwszy od 1 września, wyświetlana będzie nowa wersja spotu „Niezdecydowanie”, promująca „15 złotych minut” - najnowszą ofertę Pizzy Hut – Hut Lunch.
0 1 0 0 0 31.08.2009Contact Center rozszerza ofertę o usługę studia nagrańContact Center wprowadziła do oferty usługę studia nagrań, umożliwiającą firmom nagrywanie zapowiedzi słownych, komunikatów informacyjnych i reklam, audiobooków oraz organizację sesji nagraniowych.
0 1 0 0 0 31.08.2009Relacja z obrony Westerplatte na Blipie1 września 1939 o 4:40 padły pierwsze strzały na Westerplatte. 70 lat później, w rocznicę tego wydarzenia, serwis Westerplatte.pl przeprowadzi na Blipie wyjątkową relację minuta po minucie z obrony Westerplatte.
0 1 0 0 0 31.08.2009Taxi-AD Polska realizuje kampanię Invest KomfortTrwa kampania reklamowa Invest Komfort – jednego z największych deweloperów w Trójmieście.