D’aucy planuje media z Optimum Media OMD
  • 0
  • 1
11.09.2009

D’aucy planuje media z Optimum Media OMD

D’aucy Polska wybrała dom mediowy Optimum Media OMD do obsługi budżetu swojej marki w sezonie 2009–2010. OMD zajmie się stworzeniem strategii medialnej, doradztwem reklamowym oraz zakupem mediów. Jednym z głównych celów postawionych przed domem mediowym jest także zaplanowanie telewizyjnej kampanii reklamowej dla marki d’aucy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.09.2009

Konferencja „Rynek usług pocztowych w Polsce 2009”

23 września br. w Warszawie odbędzie się V edycja konferencji „Rynek usług pocztowych w Polsce 2009”. Jest to największa niezależna konferencja dla sektora pocztowego, kurierskiego, kolporterskiego oraz dystrybucyjnego w Polsce. Wezmą w niej udział przedstawiciele Ministerstwa Infrastruktury, Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz członkowie zarządów największych operatorów pocztowych, firm kurierskich, kolporterskich i dystrybucyjnych.