0 1 0 0 0 13.10.2009Enea organizuje ekologiczne reality showW serwisie eko-logiczni.com.pl Enea rozpoczęła akcję proekologiczną w konwencji internetowego reality show. Celem pierwszej odsłony programu jest wyłonienie jego finalistów. Wybrańcy, rywalizując w oszczędzaniu energii będą mogli wygrać 10 000 zł oraz bezpłatnie wymienić sprzęt AGD. Pomysłodawcą akcji jest agencja GDP, a jej przebieg w sieci koordynuje agencja Wide Open.
1 1 0 0 0 12.10.2009MixPlus promuje swoją nową ofertę muzyczną9 października br. ruszyła kampania reklamowa wspierająca najnowszą promocję MixPlusa.
0 1 0 0 0 12.10.2009Ciszewski Marketing Sportowy dla KKS TychyAgencja Ciszewski Marketing Sportowy Sp. z o.o. (CMS) podpisała umowę na obsługę PR pierwszoligowego, Koszykarskiego Klubu Sportowego Tychy. Umowa obowiązywać będzie przez cały sezon 09/10.
0 1 0 0 0 12.10.2009Outdoorowa kampania Audi A5 SportbackAudi A5 Sportback wkracza na rynek polski. Premierze towarzyszy wsparcie komunikacyjne w postaci kampanii outdoorowej pod hasłem „Śmiało kreślimy nowe idee”, która prowadzona jest przez cały październik w największych miastach Polski.
0 1 0 0 0 12.10.2009Nowy klient GutPRNiedawno podpisana została umowa o stałej współpracy pomiędzy firmą CCI Sp. z o.o., dystrybutorem marki Schock, a wrocławską agencją GutPR.
0 1 0 0 0 12.10.2009Multi Communications dla marki FloraFirma Multi Communications wygrała przetarg na realizację nowej odsłony kampanii „Flora. Pokochaj swoje serce” dla firmy Unilever Polska Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 12.10.2009Wizard dla PirelliAgencja Wizard jest autorem ogólnopolskiej kampanii dla producenta opon – Pirelli.
1 1 0 0 0 12.10.2009Rusza nowa kampania promocyjna marki Alpen GoldOd 12 października 2009 r. w największych stacjach telewizyjnych emitowany będzie nowy spot reklamowy marki Alpen Gold, przygotowany przez agencję Gruppa66 Ogilvy.
0 1 0 0 0 12.10.2009Nowa kampania wizerunkowa Wódki WyborowaZ początkiem października br. rozpoczyna się ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Wyborowa. Przekaz kampanii „Wyborowa. W każdej ważnej chwili” opiera się na symbolicznym geście wznoszenia toastu. „Za spotkanie! Za ideały! Za sukces!” – brzmią hasła kampanii, której celem jest zachęcenie konsumentów do celebrowania ważnych momentów w życiu. Kampania obejmuje szereg aktywności nowoczesnych i tradycyjnych kanałach komunikacji z odbiorcami, sponsoring oraz działania PR.
0 1 0 0 0 12.10.2009Loża A5 rozpoczyna współpracę z Totalizatorem SportowymLoża A5 rozpoczęła współpracę z Totalizatorem Sportowym w zakresie przygotowania nowego wizerunku sieci placówek oraz przeprowadzenia inwentaryzacji już istniejących.