Enea organizuje ekologiczne reality show - Marketing przy Kawie
Enea organizuje ekologiczne reality show
  • 0
  • 1
13.10.2009

Enea organizuje ekologiczne reality show

W serwisie eko-logiczni.com.pl Enea rozpoczęła akcję proekologiczną w konwencji internetowego reality show. Celem pierwszej odsłony programu jest wyłonienie jego finalistów. Wybrańcy, rywalizując w oszczędzaniu energii będą mogli wygrać 10 000 zł oraz bezpłatnie wymienić sprzęt AGD. Pomysłodawcą akcji jest agencja GDP, a jej przebieg w sieci koordynuje agencja Wide Open.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 października 2009