Multi Communications dla marki Flora - Marketing przy Kawie
Multi Communications dla marki Flora
  • 0
  • 1
12.10.2009

Multi Communications dla marki Flora

Firma Multi Communications wygrała przetarg na realizację nowej odsłony kampanii „Flora. Pokochaj swoje serce” dla firmy Unilever Polska Sp. z o.o.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 października 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2009

Nowa kampania wizerunkowa Wódki Wyborowa

Z początkiem października br. rozpoczyna się ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Wyborowa. Przekaz kampanii „Wyborowa. W każdej ważnej chwili” opiera się na symbolicznym geście wznoszenia toastu. „Za spotkanie! Za ideały! Za sukces!” – brzmią hasła kampanii, której celem jest zachęcenie konsumentów do celebrowania ważnych momentów w życiu. Kampania obejmuje szereg aktywności nowoczesnych i tradycyjnych kanałach komunikacji z odbiorcami, sponsoring oraz działania PR.