0 1 0 0 0 14.10.2009AdRenaline – nowa tematyczna sieć reklamowaZ początkiem października 2009 roku rozpoczęła swoją działalność nowa sieć reklamowa AdRenaline, specjalizująca się w mediach interaktywnych skierowanych do mężczyzn.
0 1 0 0 0 14.10.2009Znani finaliści Nagród Biznesu SportowegoOgłoszeni zostali finaliści Nagród Biznesu Sportowego Demes 2009, corocznych wyróżnień środowiska marketingu sportowego w Polsce. Spośród ponad 400 zgłoszonych kandydatur wyłoniono pięciu finalistów w 11 kategoriach konkursowych. Wśród nominowanych znaleźli się m.in. Marcin Gortat, Zygmunt Solorz czy Mateusz Borek.
0 1 0 0 0 14.10.2009Boiron promuje krople do oczu „Homeoptic”Rusza jesienna kampania promocyjna kropli do oczu „Homeoptic”.
0 1 0 0 0 14.10.2009Orange przedłuża umowę z Adv.plW październiku 2009 roku agencja Interaktywna Adv.pl podpisała umowę ramową z Polską Telefonią Komórkową – Centertel.
0 1 0 0 0 14.10.2009Rusza rebranding Fortis Banku Polska SAW ciągu miesiąca na większości placówek Fortis Banku i dawnego Dominet Banku pojawi się nowe oznakowanie: BNP Paribas Fortis. Rebrandingowi będzie towarzyszyła kampania wizerunkowa i produktowa.
0 1 0 0 0 14.10.2009Forum IAB 2009 – „Punkt Zwrotny!”"Punkt Zwrotny!" to myśl przewodnia trzeciego Forum IAB 2009, które odbędzie się w dniach 4-5 listopada br., w Multikinie w Złotych Tarasach w Warszawie. Organizatorem jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
0 1 0 0 0 14.10.2009Media Concept dla Victus-EmakDom mediowy Media Concept zaplanował i kupił kampanię pilarek Oleo Mac dystrybuowanych przez firmę Victus-Emak. Kampania obejmie prasę (dzienniki regionalne, TV guidy i specjalistyczne magazyny) oraz radio. Działania reklamowe zostały skoncentrowane w październiku 2009 r.
0 1 0 0 0 14.10.2009Solski Burson-Marsteller z Sanofi PasteurSolski Burson-Marsteller rozpoczął współpracę z międzynarodową firmą farmaceutyczną Sanofi Pasteur. Współpraca obejmuje działania na rzecz edukacji zdrowotnej.
0 1 0 0 0 14.10.2009Avando PR – nowa agencja na rynkuNa polskim rynku debiutuje nowa agencja – Avando PR. Jej założycielką jest Agata Syposz.
0 1 0 0 0 14.10.2009Oticon wspiera szkoły dla osób niesłyszącychWraz z początkiem roku szkolnego rusza akcja społeczna "Materiały edukacyjne dla szkół". Pomysłodawcą projektu jest portal dla osób z problemami słuchu - sluchowisko.net. Dzięki sponsorowi, firmie Oticon, pomocne przy nauce trójwymiarowe modele ucha trafią do kilkudziesięciu szkół kształcących dzieci niesłyszące w całej Polsce.