0 1 0 0 0 2.10.2009Polacy mają ponad milion kart PaybackPo dwóch tygodniach obecności na polskim rynku Programu Bonusowego Payback, w portfelach Polaków znalazło się już ponad milion aktywnych kart. W Niemczech taki wynik zanotowano dopiero po miesiącu działalności programu.
0 1 0 0 0 2.10.2009Animowane plakaty Maestro na citylightach AMSOgólnopolską kampanię promocyjną kart Maestro wspiera niestandardowe rozwiązanie przygotowane przez AMS – na wybranych wiatach pojawiły się „mrugające” plakaty.
0 1 0 0 0 2.10.2009Gedeon Richter Polska wybrał InCitiAgencja Reklamowa InCiti wygrała przetarg na projekt i wykonanie kalendarza trójdzielnego na 2010 rok dla Gedeon Richter Polska.
0 1 0 0 0 2.10.2009Fuzja Netizens i PeppermintAgencje: interaktywna Netizens oraz marketingu zintegrowanego Peppermint dokonują fuzji. Nowy podmiot gospodarczy będzie działał pod marką Netizens.
0 1 0 0 0 2.10.2009Zabulgocz na Facebooku i zostań światową gwiazdą – rusza konkurs Coca-ColiNa Facebooku rozpoczyna się specjalny konkurs Coca-Coli, w którym główną nagrodą jest współtworzenie nowego spotu reklamowego „The Sounds of Coca-Cola”, który emitowany będzie w kilkudziesięciu krajach świata.
0 1 0 0 0 2.10.2009Pełka PR dla Gloria Jean’sZ początkiem września b.r. Agencja Pełka PR rozpoczęła współpracę z siecią kawiarni australijskiej marki Gloria Jean’s.
0 1 0 0 0 2.10.2009Netizens dla Axe InstinctAgencja interaktywna Netizens przygotowała kolejną kampanię dla marki Axe.
0 1 0 0 0 2.10.2009Blue Grass wspiera sieć sklepów Chata PolskaAgencja reklamowa Blue Grass rozpoczęła współpracę z siecią sklepów detalicznych Chata Polska - odpowiada za strategię komunikacji oraz za lokalną promocję modernizowanych placówek.
0 1 0 0 0 2.10.2009Ruszyła nowa kampania reklamowa DLH PolandPod hasłem „Cały świat pod stopami” rusza najnowsza kampania reklamowa DLH Poland.
0 1 0 0 0 2.10.2009Novem rozszerza ofertę o reklamę w wyszukiwarkach internetowychNovem, sieć afiliacyjna prowadząca w Internecie kampanie reklamowe w modelu „płać za efekt”, rozszerzyła zakres swoich działań na wyszukiwarki internetowe.