0 1 14.10.2009Boiron promuje krople do oczu „Homeoptic”reklama zewnętrzna TweetRusza jesienna kampania promocyjna kropli do oczu „Homeoptic”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54899 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 14.10.2009Orange przedłuża umowę z Adv.plW październiku 2009 roku agencja Interaktywna Adv.pl podpisała umowę ramową z Polską Telefonią Komórkową – Centertel.
0 1 0 0 0 14.10.2009Rusza rebranding Fortis Banku Polska SAW ciągu miesiąca na większości placówek Fortis Banku i dawnego Dominet Banku pojawi się nowe oznakowanie: BNP Paribas Fortis. Rebrandingowi będzie towarzyszyła kampania wizerunkowa i produktowa.
0 1 0 0 0 14.10.2009Forum IAB 2009 – "Punkt Zwrotny!""Punkt Zwrotny!" to myśl przewodnia trzeciego Forum IAB 2009, które odbędzie się w dniach 4-5 listopada br., w Multikinie w Złotych Tarasach w Warszawie. Organizatorem jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
0 1 0 0 0 14.10.2009Media Concept dla Victus-EmakDom mediowy Media Concept zaplanował i kupił kampanię pilarek Oleo Mac dystrybuowanych przez firmę Victus-Emak. Kampania obejmie prasę (dzienniki regionalne, TV guidy i specjalistyczne magazyny) oraz radio. Działania reklamowe zostały skoncentrowane w październiku 2009 r.