0 1 0 0 0 2.11.2009Nowa kampania Johnson & Johnson dla marki SudafedW sezonie jesienno-zimowym Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. będąca przedstawicielem podmiotu odpowiedzialnego za dystrybucję leku na polskim rynku zdecydowała się na wsparcie marki Sudafed poprzez aranżację niestandardowej kampanii „out of home”, wykorzystującej jako nośniki reklamowe – środki komunikacji miejskiej oraz intensywne działania z zakresu Public Relations.
0 1 0 0 0 2.11.2009Międzynarodowy konkurs projektowy BoConceptDuńska firma BoConcept ogłasza międzynarodowy konkurs projektowy, w którym mogą wziąć udział wszyscy, których pasjonuje nowoczesne wzornictwo i którzy pragną spróbować sił w projektowaniu. Wzory wybrane przez międzynarodowe jury zostaną skierowane do produkcji, a następnie będą sprzedawane we wszystkich salonach BoConcept na całym świecie.
0 1 0 0 0 2.11.2009Agencja Sport Evolution rozszerza działalnośćAgencja marketingu sportowego Sport Evolution rozszerza swoją działalność. Większy nacisk zostanie położony na usługi marketingowe i public relations dla firm oraz klubów i organizacji sportowych. Więcej na www.sportevolution.pl
1 1 0 0 0 2.11.2009STGR Group dla POL-MOT AUTOAgencja STGR Group rozpoczęła współpracę z POL-MOT AUTO. Agencja przygotowała billboard sponsorski dla POL-MOT Auto dealera samochodów. 8 sekundowy billboard sponsorski był emitowany w czasie wyborów Miss Polania.
0 1 0 0 0 2.11.2009Fresh i złoty program AmicaAgencja Fresh Brand Design stworzyła nowy program lojalnościowy Amica. „Golden Club” przeznaczony jest dla najlepszych sprzedawców sprzętu AGD.
0 1 0 0 0 2.11.2009d’aucy rozpoczyna kampanię wizerunkowąFirma d'aucy Polska – producent owoców i warzyw mrożonych oraz apertyzowanych – 2 listopada rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową pod hasłem „d’aucy – z gruntu świeże”. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o obecności marki d’aucy na rynku, zbudowanie jej znajomości oraz zachęcenie do częstego spożywania owoców i warzyw.
0 1 0 0 0 2.11.2009Grupa Saatchi & Saatchi dla BNP Paribas FortisGrupa Saatchi & Saatchi odpowiada za realizację kampanii reklamowej BNP Paribas Fortis przygotowanej w oparciu o strategię komunikacji 360. W pracy nad przygotowaniem projektu wzięły udział wszystkie unity Grupy.
0 1 0 0 0 2.11.20093 Chimery dla Concept Publishing PolskaConcept Publishing Polska wygrał w ostatniej edycji konkursu trzy prestiżowe nagrody (najwięcej spośród wszystkich firm/wydawnictw w kategorii custom publishing) CHIMERA 2009.
0 1 0 0 0 2.11.2009BLUE GRASS wspiera megapleks Cinema CityAgencja reklamowa BLUE GRASS wygrała konkurs przeprowadzony przez Cinema City Polandna obsługę kreatywną kampanii promującej otwarcie największego kina w Polsce – Megapleksu Cinema City Bonarka w Krakowie.
0 1 0 0 0 2.11.2009Praetoria Advertising dla Fundacji Rozwoju KardiochirurgiiFundacja Rozwoju Kardiochirurgii powierzyła agencji reklamowej Praetoria Advertising wsparcie marketingowe XVIII edycji koncertu „Serce za Serce”, a w szczególności kompleksowe przygotowanie materiałów promocyjnych.