0 1 0 0 0 9.11.2009Rusza wielki konkurs eSKY.pl„Rezerwuj hotele i zgarniaj nagrody” to nowy konkurs eSKY.pl, w którym do wygrania jest pięć podwójnych ekskluzywnych wycieczek do Aten i Rzymu.
0 1 0 0 0 9.11.2009Interactive Intelligence i RightNow zaoferują zintegrowane rozwiązanie do zarządzania interakcjami z klientamiInteractive Intelligence oraz RightNow Technologies nawiązały współpracę, której rezultatem jest wprowadzenie na rynek zintegrowanego rozwiązania do efektywniejszego zarządzania interakcjami z klientami.
0 1 0 0 0 6.11.2009TBWAPR dla firmy EsselteAgencja TBWAPR rozpoczęła współpracę z firmą Esselte. Umowa obejmuje przygotowanie i realizację programu pt. „Świetliki” w ramach działań CSR. Celem akcji jest pomoc wybranym domom dziecka.
0 1 0 0 0 6.11.2009BrainJuice Group wstepuje do SMBGrupa marketingowa BrainJuice Group z końcem października została nowym członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.
0 1 0 0 0 6.11.2009Nowy klient Smart Media GroupAgencja Smart Media odpowiada za opracowanie strategii komunikacji oraz realizację działań związanych z wprowadzeniem na polski rynek nowatorskiego serwisu telekomunikacyjnego Toolani.
0 1 0 0 0 6.11.2009Pan Pikto dla TÜV Rheinland Polska14. Tyle właśnie agencji public relations z całej Polski pokonał Pan Pikto w drodze po swój najnowszy kontrakt. Tym samym w portfolio katowickiej firmy znalazł się TÜV Rheinland Polska.
0 1 0 0 0 6.11.2009MPG International zwycięża w globalnym przetargu firmy ClarksDom mediowy MPG International, należący do holdingu mediowego Havas media, zwyciężył w globalnym przetargu brytyjskiego producenta obuwia Clarks.
1 1 0 0 0 6.11.2009Poznań w CNNPoznań rozpoczął kampanię reklamową w kanale telewizyjnym CNN International. widzowie CNN będą mogli 240 razy obejrzeć 30-sekundowy, wizerunkowy film skierowany do grup docelowych z całego świata.
1 1 0 0 0 6.11.2009Jak działa hipnoza Kota, czyli druga część kampanii reklamowej Netii2 listopada br. rozpoczęła się kolejna część kampanii reklamowej Netii.
0 1 0 0 3 6.11.2009Ruszyła kampania promocyjna województwa lubelskiego„Wyłącz napięcie, włącz zasilanie” – to hasło kampanii promocyjnej województwa lubelskiego. Uroczyście zainaugurował ją Marszałek Województwa Krzysztof Grabczuk, odsłaniając billboard przed siedzibą Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie 2 listopada o godz. 13.00.