1 1 6.11.2009Jak działa hipnoza Kota, czyli druga część kampanii reklamowej Netiikampanie reklamowe Tweet2 listopada br. rozpoczęła się kolejna część kampanii reklamowej Netii.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 6.11.2009Ruszyła kampania promocyjna województwa lubelskiego„Wyłącz napięcie, włącz zasilanie” – to hasło kampanii promocyjnej województwa lubelskiego. Uroczyście zainaugurował ją Marszałek Województwa Krzysztof Grabczuk, odsłaniając billboard przed siedzibą Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie 2 listopada o godz. 13.00.
0 1 0 0 0 5.11.2009Rusza świąteczna kampania marki Coca-ColaRozpoczyna się kolejna edycja świątecznej kampanii marki Coca-Cola. W 50 miejscach w całej Polsce staną specjalne świąteczne stoiska. Będzie w nich można kupić napoje z portfolio Coca-Coli i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie ze Świętym Mikołajem. Licytacja misiów na Zapunktowani.pl, świąteczna butelka coca-coli i okolicznościowa odsłona strony Coke.pl dopełnią gwiazdkowego nastroju.
0 1 0 0 0 5.11.2009L’Oréal Brandstorm 2010Biorąc udział w konkursie Brandstorm, organizowanym przez Grupę L’Oréal, studenci mają okazję sprawdzić się w roli brand managerów. W tym roku uczestnicy konkursu pracować będą nad marką Diesel. L’Oréal zapewnia im możliwość współpracy z agencją reklamową, oraz służy profesjonalną pomocą w trakcie realizacji projektu. Zadaniem studentów jest stworzenie nowych męskich perfum dla marki Diesel.
0 1 0 0 0 5.11.2009Nowość w ofercie Accor Services – zestaw kuponów rabatowych Beneficio ClubAccor Services wprowadza na polski rynek nowy produkt – zestaw kuponów rabatowych pod marką Beneficio Club. Promocje dostępne są dla użytkowników kuponów podarunkowych Ticket Compliments Premium i pozwalają im na zrealizowanie świątecznych zakupów w korzystniejszych cenach w kilkunastu ogólnopolskich sieciach detalicznych.