0 1 0 0 0 22.10.2009Albedo Marketing dla Spółdzielczej Mleczarni SpomlekSpółdzielcza Mleczarnia Spomlek wprowadziła do swojej oferty „Mleko na 5 plus”. Strategię marketingową, projekt opakowania i koncepcję komunikacji wprowadzenia produktu na rynek przygotowała agencja Albedo Marketing.
0 1 0 0 0 22.10.2009Betlej&Partners dla Exeo STAgencja reklamowa Betlej&Partners stworzyła kolejną kampanię promocyjną dla Seata Exeo.
0 1 0 0 0 22.10.2009Koncert Joshuy Bella ze wsparciem At Work21 października 2009 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej odbył się koncert amerykańskiego wirtuoza skrzypiec Joshuy Bella. Agencja reklamowa At Work odpowiedzialna była za opracowanie całościowej koncepcji identyfikacji wizualnej imprezy oraz zaprojektowanie i przygotowanie materiałów fundraisingowych przeznaczonych dla darczyńców, sponsorów, gości koncertu oraz prasy.
0 1 0 0 0 22.10.2009Nagrody Direct Marketing Association (BtoB)C. Hosford, DMA presents Echo awards, „BtoB”, 21.10.2009Podczas dorocznej konferencji Direct Marketing Association ogłoszono listę zwycięzców nagród Echo, przyznawanych za „prężność, kreatywność i wytrwałość, wiodące do realizacji zauważalnych i udanych kampanii”.
0 1 0 0 0 22.10.2009Bluerank pozycjonuje Deutsche Bank PBC SAAgencja Bluerank wygrywa przetarg na działania SEO dla wszystkich serwisów Deutsche Bank PBC SA w Polsce.
0 1 0 0 0 22.10.2009Ernst & Young i Kontekst HR o negocjacjach i coachinguJerzy Michalczyk, partner w Ernst & Young oraz Robert St. Bokacki, wiceprezes zarządu Kontekst HR International poprowadzą warsztat "Konsulting i menedżerowie w sporcie" drugiego dnia Dni Marketingu Sportowego. Program warsztatu obejmie zagadnienia negocjacji i perswazji oraz coachingu i zarządzania zasobami ludzkimi.
0 1 0 0 0 22.10.2009Kampania Max-Fliz we WrocławiuPod hasłem „Wnętrza nowoczesnej Europy” ruszyła kampania reklamowa Max-Fliz we Wrocławiu. Celem kampanii jest nagłośnienie otwarcia, drugiego po krakowskim, salonu kompleksowego wyposażenia wnętrz we Wrocławiu.
0 1 0 0 0 22.10.2009SMB i Millward Brown SMG/KRC inicjują Polskie Badania Marketingu ZintegrowanegoStowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i MillwardBrown SMG/KRC opracowały pierwszy polski standard pomiaru kanałów marketingu zintegrowanego.
0 1 0 0 0 22.10.2009Danone twittuje z targów pracyFirma Danone uruchomiła własny kanał w serwisie mikroblogowym twitter.com. Wykorzystanie Twittera jest kolejną, po stronie na Facebooku, nowoczesną formą komunikacji, z której korzysta Danone w kontakcie ze studentami i absolwentami.