0 1 0 0 0 13.11.2009Startuje agencja KomunikadoNa rynku pojawiła się nowa agencja PR. Założycielką agencji Komunikado jest Agata Blady.
0 1 0 0 0 13.11.2009„Ad.media Raport”: spadek przychodów mediów reklamowychWedług szacunków CR Media Consulting SA opublikowanych w najnowszym „Ad.media Raporcie” przychody reklamowe mediów w ujęciu netto spadły w III kwartale 2009 roku o 15,9% względem roku poprzedniego. W okresie pierwszych trzech kwartałów spadek wyniósł 16,4%.
0 1 0 0 0 13.11.2009„Przerwa Na Reklamę Show” w PoznaniuAgencja Płodni.com rozpoczyna nowy cykl spotkań, pt. „Przerwa Na Reklamę Show”.
0 1 0 0 0 13.11.2009Kampania reklamowa marki KenwoodRozpoczyna się nowa kampania reklamowa marki Kenwood. Prowadzona będzie głównie w prasie (m.in. „Kuchnia”, „Sól i Pieprz”, „Moje Gotowanie”, „Wysokie Obcasy”) oraz na portalach internetowych (m.in. wielkiezarcie.pl, kobieta.pl, palcelizac.pl, kuchnia.tv).
0 1 0 0 0 13.11.2009Rusza cykl spotkań dla właścicieli sklepów internetowychPraktycy wykorzystania w e-commerce serwisów społecznościowych oraz nowych narzędzi komunikacji organizują cykl spotkań warsztatowych pod nazwą ShopCamp. Bez zbędnego teoretyzowania, prezentowania niewiele mówiących statystyk czy spekulowania na temat przyszłości e-commerce pomysłodawcy ShopCamp zamierzają pokazać, w jaki sposób radzić sobie z realnymi wyzwaniami, przed którymi stają właściciele sklepów internetowych.
0 1 0 0 0 13.11.2009Tam Tam Media pracuje dla GlobetekAgencja Tam Tam Media rozpoczęła współpracę z firmą Globetek Sp. z o.o. Oddział w Polsce.
1 1 0 0 0 13.11.2009„Prezenty z bogatym wnętrzem” – świąteczna kampania Empiku„Prezenty z bogatym wnętrzem” – pod takim hasłem wystartowała tegoroczna kampania świąteczna Empiku.
0 1 0 0 0 12.11.2009Zmiany w agencji CzteryCzwarteGrupa CzteryCzwarte utworzyła nowe struktury: Ambasada Brand Communications i CzteryCzwarte Brand Design.
0 1 0 0 0 12.11.2009Jaś Grassownik w Galerii MaltaAgencja reklamowa Blue Grass wraz z Galerią Malta zorganizowały wystawę pod hasłem „Jaś Grassownik w świecie marek”.
0 1 0 0 0 12.11.2009Program badań marketingowych i szkoleń Pracowni Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia”Pracownia Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia”, współtworzona przez Annę Gizę-Poleszczuk, otwiera program badań marketingowych i szkoleń.