0 1 13.11.2009„Przerwa Na Reklamę Show” w Poznaniuedukacja marketingowa TweetAgencja Płodni.com rozpoczyna nowy cykl spotkań, pt. „Przerwa Na Reklamę Show”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 13.11.2009Kampania reklamowa marki KenwoodRozpoczyna się nowa kampania reklamowa marki Kenwood. Prowadzona będzie głównie w prasie (m.in. „Kuchnia”, „Sól i Pieprz”, „Moje Gotowanie”, „Wysokie Obcasy”) oraz na portalach internetowych (m.in. wielkiezarcie.pl, kobieta.pl, palcelizac.pl, kuchnia.tv).
0 1 0 0 0 13.11.2009Rusza cykl spotkań dla właścicieli sklepów internetowychPraktycy wykorzystania w e-commerce serwisów społecznościowych oraz nowych narzędzi komunikacji organizują cykl spotkań warsztatowych pod nazwą ShopCamp. Bez zbędnego teoretyzowania, prezentowania niewiele mówiących statystyk czy spekulowania na temat przyszłości e-commerce pomysłodawcy ShopCamp zamierzają pokazać, w jaki sposób radzić sobie z realnymi wyzwaniami, przed którymi stają właściciele sklepów internetowych.
0 1 0 0 0 13.11.2009Tam Tam Media pracuje dla GlobetekAgencja Tam Tam Media rozpoczęła współpracę z firmą Globetek Sp. z o.o. Oddział w Polsce.
1 1 0 0 0 13.11.2009"Prezenty z bogatym wnętrzem" – świąteczna kampania Empiku„Prezenty z bogatym wnętrzem” – pod takim hasłem wystartowała tegoroczna kampania świąteczna Empiku.