"Ad.media Raport": spadek przychodów mediów reklamowych - Marketing przy Kawie
"Ad.media Raport": spadek przychodów mediów reklamowych
  • 0
  • 1
13.11.2009

„Ad.media Raport”: spadek przychodów mediów reklamowych

Według szacunków CR Media Consulting SA opublikowanych w najnowszym „Ad.media Raporcie” przychody reklamowe mediów w ujęciu netto spadły w III kwartale 2009 roku o 15,9% względem roku poprzedniego. W okresie pierwszych trzech kwartałów spadek wyniósł 16,4%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55734 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 listopada 2009

  • 0
  • 1
  • 0
13.11.2009

Rusza cykl spotkań dla właścicieli sklepów internetowych

Praktycy wykorzystania w e-commerce serwisów społecznościowych oraz nowych narzędzi komunikacji organizują cykl spotkań warsztatowych pod nazwą ShopCamp. Bez zbędnego teoretyzowania, prezentowania niewiele mówiących statystyk czy spekulowania na temat przyszłości e-commerce pomysłodawcy ShopCamp zamierzają pokazać, w jaki sposób radzić sobie z realnymi wyzwaniami, przed którymi stają właściciele sklepów internetowych.