0 1 0 0 0 27.11.2009Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego wprowadza standardy dla branży call centerGrupa Telemarketingowa przy SMB, we współpracy z FEDMA, rozpoczęła prace nad wprowadzaniem standardów procesów rekrutacji i szkolenia zawodowego w branży call center.
0 1 0 0 0 27.11.2009Mikołajkowy Blok Reklamowy po raz szósty w Telewizji PolsatMikołajkowy Blok Reklamowy to wyjątkowa okazja, aby pomóc potrzebującym dzieciom – podopiecznym Fundacji Polsat. Wystarczy włączyć Polsat 6 grudnia o godz. 18.45 i obejrzeć specjalnie przygotowany blok reklamowy.
0 1 0 0 0 27.11.2009Lee i Wrangler z Konkret PRWspółpraca VF Polska Distribution i agencji Konkret PR dotyczy prowadzenia działań media relations związanych z otwarciem nowego sklepu Lee i Wrangler w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie.
0 1 0 0 0 27.11.2009Optymalne narzędzia marketingu profesjonalnych usług prawnychCentrum Promocji Informatyki organizuje 15 grudnia w Warszawie seminarium "Optymalne narzędzia marketingu profesjonalnych usług prawnych".
0 1 0 0 0 27.11.2009ZenithOptimedia domem mediowym BBC WorldwideDom mediowy ZenithOptimedia wygrał przetarg na globalne planowanie i zakup mediów dla spółki BBC Worldwide.
0 1 0 0 0 27.11.2009dotPR rozpoczyna współpracę z HBO PolskaAgencja dotPR nawiązała współpracę z HBO Polska. Zlecenie obejmuje działania z zakresu ePR oraz doradztwa w pozostałych działaniach komunikacyjnych w internecie.
0 1 0 0 0 27.11.20097Peak dla BMW PolskaAgencja 7Peak wspiera czwartą odsłoną projektu BMW Jazz Club. Współpraca obejmuje przygotowanie reklam wielkoformatowych, bannerów internetowych oraz reklam w pismach kobiecych.
0 1 0 0 0 27.11.2009IQ Marketing dla Sony EricssonSony Ericsson rozpoczął kampanię wprowadzającą na rynek trzy telefony z nowej kategorii Entertainment Unlimited – Satio, Aino oraz Yari.
0 1 0 0 0 27.11.2009Ruszyła II edycja Polish National Sales AwardsRozpoczął się Polish National Sales Awards – konkurs Profesjonalny Sprzedawca Roku. Podczas konferencji prasowej inaugurującej jego II edycję spotkali się przedstawiciele świata biznesu, polityki i mediów. W spotkaniu wzięli udział m in. dr Chahid Fourali – twórca metodologii PNSA i standardów sprzedaży zaakceptowanych przez rząd brytyjski oraz ambasador Wielkiej Brytanii, Rick Todd. Ważnym elementem konferencji było upublicznienie przez PricewaterhouseCoopers raportu z badań rynku, powstałego na podstawie analizy branży w całej Europie.
0 1 0 0 0 27.11.2009Konkurs „Sztuka cenniejsza niż złoto” zakończonyStatuetki konkursu „Sztuka cenniejsza niż złoto” są już w rękach laureatów. Uroczysta gala wręczenia nagród instytucjom sektora finansowego, które ze szczególnym zaangażowaniem oddają się promowaniu i wspieraniu kultury i sztuki w Polsce, odbyła się 26 listopada 2009 r. w Pałacu Prymasowskim w Warszawie.