0 1 0 0 0 15.12.2009Zelmer wybiera Kropkę BordoAgencja Kropka Bordo zwyciężyła w konkursie ofert na obsługę reklamową w 2010 r. nowej kategorii produktowej Zelmera – urządzeń do zabudowy.
0 1 0 0 0 15.12.2009iPlus bada mobilne życie PolakówStartuje projekt „Mobilność 2010 – raport o wpływie internetu mobilnego na życie Polaków”, którego partnerem merytorycznym jest iPlus.
0 1 0 0 0 15.12.2009Deskartes: health communication stawia na zdrowieRebranding działającej od 12 lat agencji Deskartes zakończył się w listopadzie. Nowa nazwa – Deskartes: health communication – podkreśla specjalizację agencji w rynku zdrowia.
0 1 0 0 0 15.12.2009Spolita PR – nowa agencja na rynkuW listopadzie 2009 roku w Radomiu rozpoczęła działalność agencja public relations - Spolita PR.
0 1 0 0 0 15.12.2009Startuje BrandoMetr – narzędzie monitoringu mediów społecznościowych14 grudnia wystartował nowy serwis, dzięki któremu monitorowanie mediów społecznościowych ma być o wiele efektywniejsze. BrandoMetr.pl pozwala wyszukiwać i analizować wypowiedzi zamieszczane przez konsumentów w sieci. Jest pierwszym w Polsce narzędziem, które monitoruje serwisy mikroblogowe Twitter, Blip, Pinger i Flaker w czasie zbliżonym do rzeczywistego.
0 1 0 0 7 15.12.2009Genesis PR dla Polskiego Instytutu NLPAgencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z Polskim Instytutem NLP. Działania obejmą doradztwo w zakresie PR wizerunkowego oraz prowadzenie biura prasowego.
0 1 0 0 0 15.12.2009Siła wizerunku w branży armatury i ceramikiPolska powoli wychodzi z okresu spowolnienia gospodarczego. Polacy zatem ponownie będą inwestować w wyposażenie swoich mieszkań. Prognozy rynku nieruchomości dotyczące pierwszego kwartału 2010 roku napawają optymizmem. Producenci armatury i ceramiki ponownie przystąpią do rywalizacji o portfele klientów.
0 1 0 0 0 15.12.2009Serwis Planero.pl coraz bardziej aktywnyPlanero.pl rozpoczyna kampanię reklamową. Serwis został także sponsorem wystawy „Polska jest niezwykła”.
0 1 0 0 0 15.12.2009Zysk i strata w reklamie kosmetyków dla kobietReklamy adresowane do kobiet młodych powinny być pozytywne, pełne energii i odniesień do młodości. Emocjonalnie negatywne reklamy odnoszące się do ponoszonych z wiekiem strat związanych z utratą atrakcyjności i pojawiających się zmarszczek przyciągają uwagę konsumentek w średnim wieku.
1 1 0 0 2 15.12.2009Nowa kampania telewizyjna Hoop ColiW stacjach telewizyjnych rusza nowa kampania Hoop Coli „Colędawanie – Karaoke”. To odpowiedź firmy Hoop Polska na wezwanie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji do zaprzestania emisji poprzedniego spotu świątecznej kampanii marki Hoop Cola. Rada powołała się w swym wezwaniu na poszanowanie przekonań religijnych odbiorców, które spot miał obrażać.