Nowa kampania telewizyjna Hoop Coli
  • 1
  • 1
15.12.2009

Nowa kampania telewizyjna Hoop Coli

W stacjach telewizyjnych rusza nowa kampania Hoop Coli „Colędawanie – Karaoke”. To odpowiedź firmy Hoop Polska na wezwanie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji do zaprzestania emisji poprzedniego spotu świątecznej kampanii marki Hoop Cola. Rada powołała się w swym wezwaniu na poszanowanie przekonań religijnych odbiorców, które spot miał obrażać.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

qwertycka

14 lat temu

super

tak jak pierwsza reklama wydawała mi się taka sobie to riposta hoop coli na decyzję krrit - pierwsza klasa!

Rozwiń komentarze

15 grudnia 2009

14 grudnia 2009