0 1 0 0 0 16.12.2009„Noc na Ziemi” w PoznaniuPodczas jubileuszowej, 10. edycji Poznańskiego Betlejem na Starym Rynku w Poznaniu odbyła się proekologiczna akcja „Noc na Ziemi”. Pomysłodawcą i organizatorem projektu była agencja reklamowa One Event.
0 1 0 0 0 16.12.2009FireFly otwiera klub w WarszawieFireFly Group, wraz z partnerami, otwiera klub w samym sercu Warszawy.
0 1 0 0 0 16.12.2009Pierwszy projekt karty podarunkowej w portfolio LaSer PolskaRozpoczął się program kart podarunkowych w sieci sklepów z artykułami dla dzieci i niemowląt Chicco. Program został przygotowany i wdrożony przez LaSer Polska.
0 1 0 0 0 16.12.2009Agencja Re-akcja nagrodzona medalem Bene MerentibusNagroda Bene Merentibus przyznana została warszawskiej agencji Re-akcja za przeprowadzenie „największej emisji dukata lokalnego w Europie”. Prawie 350 tys. talarów gdańskich trafiło w ręce mieszkańców Gdańska oraz turystów z całego świata odwiedzających Trójmiasto w okresie letnim. Miasto, które stało się kolebką „Solidarności” wyemitowało je, aby uczcić 20 rocznicę upadku systemu komunistycznego w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
0 1 0 0 0 16.12.2009Trzy żywioły: strategia marki i promocji Augustowa na lata 2010 – 201510 grudnia br. Rada Miasta Augustów przyjęła strategię marki i promocji miasta Augustowa na lata 2010 – 2015 opracowaną przez dział strategii DEMO Effective Launching.
0 1 0 0 0 16.12.2009!Buzz Public Relations współpracuje przy promocji filmu „Ciacho”Agencja Reklamowa Pemape, odpowiedzialna za strategię i całościową promocję projektu „Ciacho”, nowego filmu Patryka Vegi, zaprosiła do współpracy agencję !Buzz Public Relations.
0 1 0 0 0 15.12.2009Zelmer wybiera Kropkę BordoAgencja Kropka Bordo zwyciężyła w konkursie ofert na obsługę reklamową w 2010 r. nowej kategorii produktowej Zelmera – urządzeń do zabudowy.
0 1 0 0 0 15.12.2009iPlus bada mobilne życie PolakówStartuje projekt „Mobilność 2010 – raport o wpływie internetu mobilnego na życie Polaków”, którego partnerem merytorycznym jest iPlus.
0 1 0 0 0 15.12.2009Deskartes: health communication stawia na zdrowieRebranding działającej od 12 lat agencji Deskartes zakończył się w listopadzie. Nowa nazwa – Deskartes: health communication – podkreśla specjalizację agencji w rynku zdrowia.
0 1 0 0 0 15.12.2009Spolita PR – nowa agencja na rynkuW listopadzie 2009 roku w Radomiu rozpoczęła działalność agencja public relations - Spolita PR.