0 1 18.12.2009CAOgroup twórcą spotu NATA Aquakampanie reklamowe TweetAgencja reklamowa CAOgroup stworzyła spot reklamowy promujący wodę mineralną NATA Aqua.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 18.12.2009Jedynkowe MultikinaZakończyła się kolejna akcja MS Services dla firmy Indykpol. Przez dwa ostatnie weekendy jesieni w wybranych Multikinach na terenie całej Polski MS Services przeprowadziła sampling parówek Jedynek firmy Indykpol.
0 1 0 0 0 18.12.2009Alvarion wybiera Lewis PRAgencja Lewis PR rozpoczęła współpracę z firmą Alvarion. Współpraca pomiędzy firmami obejmuje relacje z mediami oraz wparcie komunikacji klienta z kanałem sprzedaży.
0 1 0 0 0 18.12.2009Bluerank otwiera SemboxAgencja Bluerank utworzyła w drugiej połowie 2009 roku spółkę zależną – Sembox. Firma specjalizuje się w realizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach dla polskich firm z sektora MŚP.
0 1 0 0 0 18.12.2009Polacy nie chcą co roku w Święta oglądać tych samych szlagierów filmowychŚwięta to znakomity czas, aby wspólnie z najbliższymi obejrzeć ciekawy program lub film – twierdzi 75% Polaków. Zdecydowana ich większość (87%) deklaruje, że w okresie między Wigilią a sylwestrem chętnie zasiada przed telewizorem. Choć lubimy „Szklaną pułapkę” i darzymy sympatią „Kevina samego w domu” – większość z nas (ponad 70%) nie jest zadowolona z powtarzania co roku tych samych filmów i programów w dni świąteczne. To konkluzje z badania przeprowadzonego przez GfK Polonia na zlecenie UPC Polska.