CAOgroup twórcą spotu NATA Aqua
  • 0
  • 1
18.12.2009

CAOgroup twórcą spotu NATA Aqua

Agencja reklamowa CAOgroup stworzyła spot reklamowy promujący wodę mineralną NATA Aqua.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 grudnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.12.2009

Polacy nie chcą co roku w Święta oglądać tych samych szlagierów filmowych

Święta to znakomity czas, aby wspólnie z najbliższymi obejrzeć ciekawy program lub film – twierdzi 75% Polaków. Zdecydowana ich większość (87%) deklaruje, że w okresie między Wigilią a sylwestrem chętnie zasiada przed telewizorem. Choć lubimy „Szklaną pułapkę” i darzymy sympatią „Kevina samego w domu” – większość z nas (ponad 70%) nie jest zadowolona z powtarzania co roku tych samych filmów i programów w dni świąteczne. To konkluzje z badania przeprowadzonego przez GfK Polonia na zlecenie UPC Polska.